Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har bestilt en vare fra Tyskland, gjennom Ebay. Men jeg finner ingenting om leveringstid. Tingen er den at jeg MÅ ha varen før fredag neste helg. Bestilte varen forrige torsdag, altså en uke og en dag siden.

Noen som har erfaringer fra dette med Ebay? Har aldri brukt det før. Ikke står det noe om når den kommer heller, så hadde vært greit å høre hvor lang tid det har tatt for andre å motta varene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å komme oppdatering om når den er sendt. Har du ikke fått det? I så fall ville jeg tatt kontakt med selger

Gjest Swipper
Skrevet

Jeg har alltid fått mail når pakken er sendt og forventet leveringstid. Har pleid å ligge på rundt 10-20 virkedager. Ville tatt kontakt med selger ettersom du ikke har fått noe informasjon etter 1 uke.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Varen er merket med "sold", men som sagt ikke sendt enda. Så jeg har kontaktet selger for å høre om når hun skal selge den.

Blir litt nervøs for at jeg har blitt svindlet :sjenert: Men det er hundre% positiv feedback på slegeren.

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Nå har varen ankommet Norge. Men jeg lurer på om det er sånn at de tar toll på varen før den kommer inn i landet? Dvs. at den bare skal sendes videre nå? Tolling tar en til to virkedager, så om det ikke er tatt toll på enda, så får jeg ikke varen til fredag. Men dersom det allerede er tatt toll, så er det en mulighet for at varen rekker fram til fredag.

Noen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Betalte du over eller under 200kr?

AnonymBruker
Skrevet

Betalte du over eller under 200kr?

Over. 46 euro var det vel.

Har kommet ny oppdatering på posten sin side..Varen er nå sendt til fortolling. Jaja, da får jeg altså IKKE varen til helga. Meeen må vel klare meg uten på et vis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...