Aranciata Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har lest litt om elektrolyse her på forumet men det var ikke så veldig mye om det så jeg tenkte jeg skulle opprette en tråd. Jeg tok min første behandling i forrige uke og i går hadde jeg min andre time. (Det er bikinilinjen det er snakk om.) Jeg hater voksing og har alltid synes det har gjort altfor vondt, så jeg var litt redd for at dette også kom til å gjore veldig vondt. Men det har faktisk gått veldig bra! Det gjør jo litt vondt, et lite stikk liksom, og det tar jo tid, men for meg er det faktisk mindre vondt enn voksing. Det jeg er veldig spent på er jo hvor lang tid/hvor mange behandlinger det kommer til å ta. Det varierer visst mye så hun vil ikke si noe sikkert ennå. Jeg skal tilbake i neste uke og så skal vi vente et par uker til hårene gror ut igjen, og så er det tilbake for flere behandlinger.
Aranciata Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 28. mars 2012 Nå har det gått en uke siden sist behandling (som var nr. 2) og denne gangen ble det egentlig ganske rødt og litt som små sår med skorpe på. Ikke vondt, men litt mer merkbart. På den siden som ble behandlet for to uker siden ser det veldig bra ut, ikke noe hår har kommet tilbake. (Jeg vet at jeg må ha flere behandlinger men det er jo hvertfall et godt utgangspunkt.) I morgen har jeg neste behandling, er spent!
MalloryK Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Spennende, skal følge med på dette. Hva betaler du for det?
Aranciata Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2012 Mallory, jeg gjør dette i et annet land, og betaler ca. 380 kroner per behandling, som varer 30 min. Vet ikke hva det koster i Norge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå