Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg få sånt hår jeg har satt en ring rundt? At håret lengst frem går bakover på en måte..

http://i44.tinypic.com/21e3gnb.jpg

Noen forslag til hvordan jeg kan sette opp håret når det er vått sånn at jeg får håret sånn, eller tips til hvordan jeg skal style det?

Har hatt midtskill ganske lenge så tviler på at håret holder seg sånn, men. :gjeiper:

Må vel også legge til at jeg har kortere hår enn hun på bildet. (ca ned til haken) men får vel til en sånn volum-greie fordet håper jeg. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Volumspray eller pulver. Finnes mange på eks feelunique.com. Eller du kan føne håret mens hodet henger oppned helt til det er 100% tørt.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Men det faller bare ned igjen til den dumme midskillen. Håret deler seg.

Ahah, pwnd.. jaja, det var den anonymiteten. :fnise:

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Å forhindre at håret deler seg tar tid. Du må bare passe på å holde håret delt en annen plass hele tiden. Du kan f.eks. bruke klemmer eller hårspray. Jeg hadde også midtskill helt frem til jeg var rundt 16 tror jeg. Da bestemte jeg meg for å få sideskill og lugg (det var inn, hehe).

Siden den gang har jeg delt håret på forskjellige plasser slik at håret ikke har "grodd seg fast" på akkuratt det punktet, men at jeg kan bestemme helt selv hvor skillet skal gå, eller det kan bare ligge slik som på det bildet.

Gjest kittycat
Skrevet

prøv å etter å ha dusjet føne håret mens du står bøyd nedover og ta i hårskum når det er halvvått før du føner.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil at det skal se akkurat sånn ut hele tiden er det beste å tupere luggen, legge den bakover, glatte ut med en børste og bruke masse spray over. Da får du riktignok ikke bevegelig og volumiøst hår som legger seg sånn naturlig, men den frisyren holder seg på plass.

Gjest badeand1
Skrevet

Takk for svar. ^^

Har prøvd å gre tilbake håret nå som det er vått, så får se hvordan det går. :fnise:

Gjest UngKalven
Skrevet

Er du sikker på at du vil ha sånt hår? Hun ser veldig lei seg ut hun på bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...