AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 fikk min første pakke fra elf idag. bestilte på impuls.... en maskaraprimer (tror ikke den var fantastisk, dryssa veldig utpå kvelden) en foundation (fargen var ok og dekka ok, men tror ikke den holder seg fin hele dagen) en coverstick (tror den er ok som dekkstift på små kviser) et pudder (det lyseste men var altfor mørk for meg, gav den bort) plumping lipgloss (helt grei) har dere noen anbefalinger eller styrunnaråd hos elf?
Gjest Bella111 Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 jeg vurderte å bestille derfra men jeg synes det var så billig at jeg var redd for at det skulle være veldig dårlig kvalitet+ dårlige ingredienser litt som barnesminke man får på lekebutikken..som er alt for mye parfyme i osv...nå skal det sies jeg har ikke prøvd det så kan jo ikke si så mye om akkurat produktene men jeg fikk litt sånn tanker når jeg så der inne...
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har god erfaring med mineralpudderet til Elf. (De runde boksene med løspudder, har ikke prøvd eventuelt kompaktpudder) Ellers har jeg inntrykk av at Elf sine produkter er veldig varierte. Men den studio-primern er også veldig bra!
Rararara Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Jeg liker godt mineralpudderet, sminkekostene og noen av duoøyeskyggene. Jeg har pørvd en neglelakk som jeg syntes det liksom aldri ble tørr..
Secondbite Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Mine favoritter fra elf er: HD Powder - Veldig fint settingpudder, som gir en veldig fin finish. Men ikke ta for mye, da kan det fort bli veldig mye! Selv om det er kjent at disse HD pudderne gjør at du ser likblek/hvitflekkete ut på bilder med blits, har jeg ikke hatt dette problemet selv - dette kan selvsagt ha noe med mengden å gjøre. Cream eyeliner - Gode eyelinere i mange forskjellige farger! De sitter godt hele dagen. Studio Powder Brush - Myk og god kost til pudder, krem eller flytende foundation - kan brukes til det meste! Kan til dels sammenlignes med Sigma F80, men denne er 3-4 mm lenger, ikke like fast og kompakt, men alt i alt en veldig god kost for 31 kr! Makeup Mist and Set - Sammen med primer og setting pudder hjelper denne til med å holde sminken på hele dagen! Den har en litt merkelig lukt om man faktisk lukter etter, men det er ikke noe man merker når den først er på ansiktet. Blush - Mange ulike farger, selv har jeg bare "coy" (som er en veldig lys lys rosa farge), men regner med at kvaliteten er like god på de andre fargene også. Gir en fin glød, og sammen med solpudder og en highlight får den virkelig frem kinnbenene! (dette gjelder jo alle, og ikke bare fra elf, selvsagt!) Men har også et par ting fra elf som jeg ikke er helt fornøyd med: Mineral Booster - var fornøyd når jeg først prøvde den, men etter et par ganger synes jeg egentlig at jeg bare ble veldig tørr i ansiktet av denne, samt at det faktisk ikke så veldig bra ut, særlig ikke på tørre områder. Skal jeg bruke denne må jeg bruke veldig lite, samt spraye meg med noe fuktighetspray etterpå. Correctice Concealer - Dekker ikke godt, legger seg som et tynt lag som lett gnikkes bort. Kjøpte denne for den grønne fargen i, og resten av dem kunne jeg aldri ha brukt uansett. Begge de "hudfargede" concealerene er også veldig mørke. Shimmering Facial whip (i fargen Camilla) - Til denne har jeg et sånt "love/hate relationship", det er nemlig en veldig fin farge - men den er litt vel klissete og vanskelig å blende. Bruker denne som highligt på kinnbena. For å påføre denne jevnt legger jeg en bitteliten strek (kanskje 1 x 2 mm) på håndbaken min, og dabber jeg ringfingeren på produktet et par-tre ganger, og legger den veldig lett på kinnbenet. Det er godt mulig denne flytter over på "liker"-lista etterhvert. Neste gang jeg bestiller skal jeg kjøpe blant annet: Eyelid Primer Eyeshadow Primer Eyebrow kit Medium Blush Blushing Rose Glossy Gloss Berry Blush Endret 27. mars 2012 av Secondbite
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 ehm.... drev og la inn bestilling på elf nå. jeg bestilte jo masse forrige uke og fikk pakken raskt. nå ser det plutselig ut som de bare sender til usa og canada???
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 nevermind... jeg var på feil side... jeg shoppa visst over atlanteren. de har visst egen britisk side som sender til norge. takk og lov...
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 da dropper jeg å shoppe inatt. finner ikke alt det flotte jeg fant på den amerikanske... snøft
sebra Skrevet 28. mars 2012 #9 Skrevet 28. mars 2012 (endret) En periode handla jeg veldig mye fra elf. Bra: Er generelt veldig fornøyd med neglelakkene dems. Mineral blushen dems i fargen coral liker jeg godt. Liker primeren dems, men har dog liten erfaring med primere da jeg sjeldent bruker foundation og pudder eller andre ting i ansiktet. Jeg har også mineral øyenskygge primeren dems jeg mener å huske jeg var fornøyd med, bruker øyenskygge veldig sjeldent nå, men mener og tror jeg likte den. Har ett mineral øyenskygge sett som jeg er fornøyd med. Har ett par tinted mosturises jeg er veldig fornøyd med. Mineral blemish kiten dems inneholder sink som er bra for å roe huden. Ikke så bra: Kjøpte ett sett øyevipper derfra, limet var ikke bra. Har ett sett mineral starter kit, meget mulig det er bra, men jeg følte at det ble liggende oppå huden men igjen så har jeg tørr hud så det er mulig det kommer av det, Har en maskara derfra og men synes ikke den ga noe særlig volum. Har en del produkter til derfra, men bruker det så sjeldent så husker nesten ikke hva mer jeg har. I forhold til prisen synes jeg man faktisk får en god deal. Studio serien er bedre kvalitet enn resten av produktene. Edit. Liker også mineral boostern dems. Endret 28. mars 2012 av sebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå