AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #21 Skrevet 26. mars 2012 Denne her var fin: If Friday had hands, I would high-five them. If Saturday had a mouth, I'd buy it a drink. And if Monday had a face, I'd slap it repeatedly. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #22 Skrevet 26. mars 2012 Tja, noen ting som kan gi meg et hint om det: Statusen er på engelsk og vennen er norsk Statusen dukker opp på veggen min for treogførtiende gang Statusen er en vits eller et ordtak Dette er bare noen eksempler, i tillegg vil jeg tro de færreste limer en morsomhet de selv har funnet på inn i et photoshoppet bilde En må være den første. Jeg bryr meg ikke om hvem som har laget den. Det er like morsomt enten det er Jon Jensen eller John Jackson som har laget vitsen. 1
Wonders Skrevet 16. august 2012 #23 Skrevet 16. august 2012 Min venninde tråkket i malingen; Dæ e dørstokken:D Først trødd e på lokke som pænseln låg på... Så malæ e dørstokken å trødd på den... Å golve... Igår malæ e en vægg som e ætterpå lænte me inntell mæ heile ryggen å rævæ førr sekkerheitsskyld!! Maling ligg liksom ikke førr me trur e vi kan konkluder..! og hennes venninde svarer; I hælgæ malæ e sokkan fast i føttern! E e like flenk som de! Ser kje ut nån stan når e e færdi:-O
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå