AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Som en motsetning til tråden om oversharing og div. andre om teite facebookstatuser, tenkte jeg det kunne være gøy å dele de som får deg til å le høyt. Noen som har noen de vil dele?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Jeg så en status her om dagen: "Jeg spanderer denne turen, sa kjerringa, og sparket mannen ned trappene". Den syns jeg var litt morsom. Ellers må jeg le av de som oppdaterer statusen sin om hver minste lille plass de besøker hvis de er trailersjåfører. Det er hyggelig å høre at folk trives på jobb, men jeg tror resten av facebook blåser i hvor og når trailersjåføren stopper og spiser, laster og losser overalt.
Asmi Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 (endret) Måtte le litt av denne: " Har nettopp vasket gulv og klær, bakt brød og skurt badet. Trykk liker om du og så syns at dette var totalt uinteressant" Vedkommende fikk endel tomler opp Endret 23. mars 2012 av Asmi 4
Gjest Thessie! Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Jeg synes denne statusen som jeg har sett flere ha, er ganske morsom: Grunnen til at damer ikke frir til menn må være fordi med en gang damer går ned på kne, begynner mennene å kneppe opp buksa :o
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Kopierte statuser ler jeg så godt som aldri av. De få gangene jeg synes noe er morsomt på facebook, er det når noen åpenbart har tenkt ut morsomheten selv. Kopierte visdomsord og gullkorn er sjelden særlig vise, synes jeg. 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Kopierte statuser ler jeg så godt som aldri av. De få gangene jeg synes noe er morsomt på facebook, er det når noen åpenbart har tenkt ut morsomheten selv. Kopierte visdomsord og gullkorn er sjelden særlig vise, synes jeg. Det var nettopp det jeg mente! TS. Denne fikk meg til å le: «there she was just a walkin' down the street, singing doo wah diddy diddy dam diddy doo. men ellers va dæ dårlig stilt.» 2
Minya Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Denne fikk meg til å flire godt her om dagen; "Honestly, just fling a deep-sea angler-fish at me when I come in the door and you'll never get the stain out of the carpet."
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Kopierte statuser ler jeg så godt som aldri av. De få gangene jeg synes noe er morsomt på facebook, er det når noen åpenbart har tenkt ut morsomheten selv. Kopierte visdomsord og gullkorn er sjelden særlig vise, synes jeg. Hvordan hvet du hva som er kopiert og ikke?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 husker den ikke ordrett men det var noe ala: Skal se blair witch project, farvel mental helse.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 "Self-advice for the future: When watching a series about zombies, remember that you own a cat when you step outside for a smoke. Else, the one stone heavy ball of fur, that comes pelting towards your legs in the utter dark, might just give you a heart attack." Lo så jeg grein! 2
Personlig12 Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 Im currently away on a timetravel leave, and will be returnig last week.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 24. mars 2012 #13 Skrevet 24. mars 2012 "Fast og fin avføring i dag" Va det på kødd eller var det seriøst?
Gjest Survival Skrevet 24. mars 2012 #14 Skrevet 24. mars 2012 Va det på kødd eller var det seriøst? Vel, jeg trodde i starten at det var seriøst, men kom over et illustrasjonsbilde av kommunikasjonen på Facebook med samme statusen, så tror nok det var hentet derfra gitt Seriøst eller ikke seriøst, lo godt!
She_Leiva Skrevet 24. mars 2012 #15 Skrevet 24. mars 2012 Lo godt av denne, aner ikke om den er kopiert eller ikke, men moro var den iallefall. : "I dag starta æ ett nytt & bedre liv me "Kom i form". Så æ la ut på en lett joggetur, og plutslig hørt æ klapping bak mæ. Overraskelsen vart fort en nedtur da æ oppdaga att d var mi eiga rævv som applaudert!" 2
hjertesukka Skrevet 25. mars 2012 #16 Skrevet 25. mars 2012 (endret) "Vi har hatt innbrudd i natt. En tidstyv har stjålet vår dyrebare tid. Velkommen sommertid!" Endret 25. mars 2012 av hjertesukka 2
Asmi Skrevet 25. mars 2012 #17 Skrevet 25. mars 2012 Måtte flire litt av denne og: "Det fine med facebook er at ingen kan se når jeg himler med øynene.." 2
Gjest PinkLeaf Skrevet 25. mars 2012 #18 Skrevet 25. mars 2012 "Det ble en gang sagt at man skulle kysse en hver frosk som krysset din vei i håp om at den ville bli til din livskjærlighet... VEL.. Stod å møkket i boksen til min hest idag, når det plutselig er noe som rører på seg i boksen. Med et hyl og forskrekelse, kommer hunden til unsettning. Den griper tak i det levende vesnet og spiser det.. Det var den frosken, håper virkelig ikke det var min prins charming..." 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #19 Skrevet 25. mars 2012 Hvordan hvet du hva som er kopiert og ikke? Tja, noen ting som kan gi meg et hint om det: Statusen er på engelsk og vennen er norsk Statusen dukker opp på veggen min for treogførtiende gang Statusen er en vits eller et ordtak Dette er bare noen eksempler, i tillegg vil jeg tro de færreste limer en morsomhet de selv har funnet på inn i et photoshoppet bilde 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #20 Skrevet 25. mars 2012 Lo godt av denne, aner ikke om den er kopiert eller ikke, men moro var den iallefall. : "I dag starta æ ett nytt & bedre liv me "Kom i form". Så æ la ut på en lett joggetur, og plutslig hørt æ klapping bak mæ. Overraskelsen vart fort en nedtur da æ oppdaga att d var mi eiga rævv som applaudert!" Den ville jeg ha lagt ut i oversharing-tråden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå