Gjest Hilde K S Skrevet 16. januar 2004 #1 Del Skrevet 16. januar 2004 Hei alle sammen! Jenta vår blir ti år og skal på lørdag ha jentene i klassen på pysjamasfest med overnattting. ( De er bare 8 jenter i klassen). Problemet er at en av guttene har inviter hele klassen i sin bursdag fra 16 til 18. Hennes bursdag begynner 18. Jeg ringte foreldrene hans for å spørre hva de skulle servere og det ble pizza. Dette vil altså si at når de kommer til hennes selskap er i grunnen alle mette og gode. Så hva serverer vi da? Hjeeeeelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 16. januar 2004 #2 Del Skrevet 16. januar 2004 Hva med is f.eks. med tilbehør - som dessert etter pizzaen? (Hvis de ikke får dét også på den andre festen da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 16. januar 2004 #3 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg er enig med at dere bør servere noe lett mat ala is, chips eller lignende. Men det kan også være lurt å ha noe mer håndfast i bakhånd hvis de blir sultne, f.eks. taco, pita, lasagne, kake el.l. Det finnes mange kaker som ikke er "tunge" f.eks. Skumkake(Kokuskake). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 16. januar 2004 #4 Del Skrevet 16. januar 2004 Utpå kvelden blir det sikkert noen som er sultne - masse lek og morro, og ikke minst det sosiale gjør at folk blir sultne... :D Kanskje lage pannekaker ( populært her ihvertfall... :o ), og sette fram litt snacks på bordet?! Hva med ostemuffins?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 16. januar 2004 #5 Del Skrevet 16. januar 2004 Siden jentene skal overnatte, så hadde jeg orndet en eller annen slags kveldsmat til dem.. Ikke noe som er for tungt - men jeg synes at ungene bør få noe "orntli" mat i tillegg til kake/is. Tomatsuppe m/ kjøttboller Lasagne Gryterett ...eller rett og slett påsmurte rundstykker - de fleste unger er glade i brødmat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. januar 2004 #6 Del Skrevet 16. januar 2004 ostesmørbrød eller hamburgere som " nattmat"- og i tillegg digg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. januar 2004 #7 Del Skrevet 16. januar 2004 Takk for svar! Nå har jeg kjøpt inn popcorn, chips og så får de hver sin "kinopose". Vi skal leie film som de skal se utpå kvelden. Ostesmørbrød høres ok ut! Lager til kodtbordfrokost med kakao og masse godt pålegg. *Gleder seg til julefrokost i januar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå