Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #1 Del Skrevet 24. mai 2002 Leste for en stund siden om en som anbefalte hemoridekrem til huden, men jeg finner ikke innlegget. Noen som kan hjelpe eller noen som husker hva kremen het, og om det var til uren hud???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #2 Del Skrevet 24. mai 2002 Kremen heter Alcos Anal (!)og hvorvidt den hjelper på uren hud vites ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. mai 2002 #3 Del Skrevet 24. mai 2002 ikke mot uren hud, men mot poser under øynene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2002 #4 Del Skrevet 26. mai 2002 Det var jeg som skrev det innlegget. Jeg bruker det for uren hud, mørke ringer under øyenene, tørr hud osv. Kremen heter faktisk Alcos-Anal... forferdelig navn.. men det fungerer veldig bra! Huden min er glattere og strammere, så for min del fungerer det bra. Har man uren hud, skal man også, i følge hudspesialister, bruke fete kremer. Det er fordi huden da slipper å lage disse fettstoffene selv. Det er det som ofte kommer ut som kviser og nupper. Lykke til! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. mai 2002 #5 Del Skrevet 26. mai 2002 Det må jo nevnes i samme slengen at det faktisk står på pakken at den ikke bør brukes mer enn 6 uker i strekk i analområdet, og at den inneholder et vevsammenstrekkende stoff. Jeg ville ikke brukt det i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå