Adalin Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #21 Skrevet 26. mars 2012 For å være ærlig tror jeg du ville hatt bedre effekt med hoppetau. Får opp pulsen mye fortere. Mulig du har rett, men jeg skal helst ikke drive å hoppe, da det er bedre for meg å ha begge føttene på bakken.
skruf Skrevet 26. mars 2012 #22 Skrevet 26. mars 2012 Hoppetau er super kardiotrening, men rockering trener magemusklene. Holder du på en halvtime med rockeringen så får man opp pulsen noen hakk og;-)
Adalin Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #23 Skrevet 26. mars 2012 Hoppetau er super kardiotrening, men rockering trener magemusklene. Holder du på en halvtime med rockeringen så får man opp pulsen noen hakk og;-) Ja, jeg blir iallfall andpusten!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #24 Skrevet 26. mars 2012 Jeg tenkte å starte å trene med rockering (tror den er på 2,5 kg) og lurer på om noen har god erfaring fra denne type trening? Hvordan ble magen deres, og trente dere noe i tillegg? Jeg trener tre ganger i uken, men ikke kondisjonstrening. Hvor ofte og hvor lenge driver dere på? Jeg startet med 20 min nå i sta, og vil prøve å gjøre dette så ofte som mulig. Bør jeg gjøre det lenger? Leste et innlegg om det på en toppbloggers blogg, men er usikker på om dette vil hjelpe dersom man vil få fin mage uten at man har hatt særlig muskler der før? Jeg har forresten normal vekt i forhold til høyde, og er hverken tykk eller tynn. 2,5 kg rockering i 20 minutter første gangen??! De vanlige er på 1,5 kg, og der skal man begynne forsiktig med maks 5 minutter om gangen, hvis ikke blir man ødelagt dagene etterpå.. 3
Adalin Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #25 Skrevet 26. mars 2012 2,5 kg rockering i 20 minutter første gangen??! De vanlige er på 1,5 kg, og der skal man begynne forsiktig med maks 5 minutter om gangen, hvis ikke blir man ødelagt dagene etterpå.. Hehe, you don't say? Men jeg hadde uansett ikke tid til å trene rockering i helga, så det ble rockering-fri fra fredag til søndag. Gikk egentlig ganske greit, men var veeeldig rød og øm på magen dagen etter.
Hanne20 Skrevet 28. mars 2012 #26 Skrevet 28. mars 2012 Jeg trener rockering ca 15-20 min hver dag, og så tar jeg meg en gåtur etterpå. På 1 uke gikk jeg ned -5 cm rundt midjen,og 1 kilo.
skruf Skrevet 28. mars 2012 #27 Skrevet 28. mars 2012 Jeg og ble ganske fort skikkelig stram i midja, hadde ikke stor mage fra før, men følte på at jeg fikk sånne såkalte "lovehandels" i stramme bukser. Det forsvant fort med rockeringen! Og nå ser jeg antydning til mageruter!!! Men jeg bruker ikke bare rockering da... Har elipsemaskin hjemme, så jeg trener 20min elipse, deretter 20-30min m 2kg rockering, også 20min elipse, 4-5 dager i uka...
Adalin Skrevet 2. april 2012 Forfatter #28 Skrevet 2. april 2012 Jeg og ble ganske fort skikkelig stram i midja, hadde ikke stor mage fra før, men følte på at jeg fikk sånne såkalte "lovehandels" i stramme bukser. Det forsvant fort med rockeringen! Og nå ser jeg antydning til mageruter!!! Men jeg bruker ikke bare rockering da... Har elipsemaskin hjemme, så jeg trener 20min elipse, deretter 20-30min m 2kg rockering, også 20min elipse, 4-5 dager i uka... Har så lyst til å få litt mer markerte magemuskler, så håper det går an uten så mye kondisjon. Kommer ikke til å trene så mye kondisjon utenom enda, men treningsprogrammet blir endret til sommeren - og da blir det mer av det også. Jeg har vel egentlig ikke vært så flink med rockeringen i det siste, men har rett og slett ikke hatt tid, dessverre
skruf Skrevet 2. april 2012 #29 Skrevet 2. april 2012 Har så lyst til å få litt mer markerte magemuskler, så håper det går an uten så mye kondisjon. Kommer ikke til å trene så mye kondisjon utenom enda, men treningsprogrammet blir endret til sommeren - og da blir det mer av det også. Jeg har vel egentlig ikke vært så flink med rockeringen i det siste, men har rett og slett ikke hatt tid, dessverre Jeg er ikke noen ekspert på trening, men jeg tror at for å få mere markerte magemuskler og flatere mage, så må en i tillegg til magetrening trene kardio for å forbrenne fett,. Tror jeg...
Gjest Elseby13 Skrevet 2. april 2012 #30 Skrevet 2. april 2012 Rokkering er overrated. Jeg har rokket i et år, 2,5 kg, 20 min daglig. Merker ingen forskjell på kroppen, blir verken varm eller får opp puls. Mulig den er for lett eller at jeg rokker for lite, men så er det jo så utrolig kjedelig også. Nei, takke meg til ordentlig kardiotrening der man svetter og får høy puls.
Adalin Skrevet 3. april 2012 Forfatter #31 Skrevet 3. april 2012 (endret) Rokkering er overrated. Jeg har rokket i et år, 2,5 kg, 20 min daglig. Merker ingen forskjell på kroppen, blir verken varm eller får opp puls. Mulig den er for lett eller at jeg rokker for lite, men så er det jo så utrolig kjedelig også. Nei, takke meg til ordentlig kardiotrening der man svetter og får høy puls. Hvorfor har du fortsatt å holdt på med rockering i et helt år hvis du ikke har sett resultater? Endret 3. april 2012 av facepalm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå