Adalin Skrevet 22. mars 2012 #1 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Jeg tenkte å starte å trene med rockering (tror den er på 2,5 kg) og lurer på om noen har god erfaring fra denne type trening? Hvordan ble magen deres, og trente dere noe i tillegg? Jeg trener tre ganger i uken, men ikke kondisjonstrening. Hvor ofte og hvor lenge driver dere på? Jeg startet med 20 min nå i sta, og vil prøve å gjøre dette så ofte som mulig. Bør jeg gjøre det lenger? Leste et innlegg om det på en toppbloggers blogg, men er usikker på om dette vil hjelpe dersom man vil få fin mage uten at man har hatt særlig muskler der før? Jeg har forresten normal vekt i forhold til høyde, og er hverken tykk eller tynn. Endret 22. mars 2012 av lisjaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Del Skrevet 23. mars 2012 Trening med rockering gir et godt resultat hvis du trener med den jevnlig. Jeg trente med dette i en mnd hver dag 15 minutter. Det strammet opp magemusklene og ga meg den flate magen jeg hadde lyst på, ved siden av variert kosthold vel og merke. Trente også tre ganger i uken ved siden av, alt fra styrke til kondisjon av ren moro. Anbefaler deg å fortsette med rockering hvis du syns det er en moro måte å trene på. Den styrker musklene i hele magepartiet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalin Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2012 Okei, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg har en rockering på 1,5 kg, er det noe vits i å bruke den i det hele tatt? Siden den er så lett mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #5 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg har en rockering på 1,5 kg, er det noe vits i å bruke den i det hele tatt? Siden den er så lett mener jeg? da jeg var yngre brukte jeg faktisk en vanlig rockering kjøpt på lekebutikken aldri hatt så fin kropp som da..nå har jeg skaffet meg en tyngre som er egnet til trening funker også veldig bra..kjennes ut som om den "banker" mine "love handles" vekk! rockering trening anbefales på det sterkeste;P jeg trener ofte når jeg ser på en serie eller noe på tv. da går 30/40 min fort;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. mars 2012 #6 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg har en rockering på 1,5 kg, er det noe vits i å bruke den i det hele tatt? Siden den er så lett mener jeg? Da jeg begynte med rockering så ble jeg anbefalt å begynne med en på 1.5kg for så å øke til en tyngre når den på 1.5kg ble for lett. Tro meg, du vil merke det hvis du ikke har rocket før... Ble og anbefalt å bare rocke noen minutter de første dagene, så jeg rocket 5min hver vei (viktig å rocke både til høyre og venstre). Nå så har jeg en på 2kg, og rocker 30min 4-5 dager i uken. Og magen er blitt superflat og begynner å bli definert!! Må legge til at jeg også trener elipse 4-5 dager i uken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #7 Del Skrevet 24. mars 2012 Hvor kjøper man dem? Er det noe man kan kjøpe på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #8 Del Skrevet 24. mars 2012 Kom over denne http://www.buyhelse.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=3225&WebSiteMapNodeID=1000001&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Rockering+2+kg%2c+suveren+trening+av+mage! Men å kjøpe det fra nett, hvordan blir det? Kommer den i eske? Blir ikke det ei veldig stor eske? Eller kan man pakke den sammen slik at den tar mindre plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella111 Skrevet 24. mars 2012 #9 Del Skrevet 24. mars 2012 min er en sånn klikk på plass rockering med 8 kortere deler..som jeg "klikker" på og kan "klikke" av igjen når jeg skal ha den med en sted ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. mars 2012 #10 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg kjøpte på Gsport og XXL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 24. mars 2012 #11 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg kjøpte på Clas Ohlson, betalte vel 199 og den veier 1,5kg. Ser veldig lik ut som den fra Buyhelse (sånn man klikker sammen) Har ikke brukt den så mye ennå, men det jeg har merket er at jeg bare klarer å rocke en vei... Hvordan klarer dere å rocke begge veier? Det er jo helt umulig:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. mars 2012 #12 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg kjøpte på Clas Ohlson, betalte vel 199 og den veier 1,5kg. Ser veldig lik ut som den fra Buyhelse (sånn man klikker sammen) Har ikke brukt den så mye ennå, men det jeg har merket er at jeg bare klarer å rocke en vei... Hvordan klarer dere å rocke begge veier? Det er jo helt umulig:P Var kjempevanskelig å rocke "feil" vei i begynnelsen, men nå går det bra:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #13 Del Skrevet 24. mars 2012 de pleier foresten å selge på coop og coop extra å disse ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalin Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg kjøpte min på coop sport tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalin Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg lurer forresten på om det gir noen virkning å bruke rockeringen på kvelden (typ klokken 22)? Har hørt og lest at sen trening er mindre effektiv enn trening tidligere på dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solch Skrevet 26. mars 2012 #16 Del Skrevet 26. mars 2012 Kan noen forklare meg hvorfor man skal rokke "feil" vei også? Jeg syntes det er umulig.. Har det noe for effekten på magemusklene og gjøre? Blir man skjev om man kun rokker den ene veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #17 Del Skrevet 26. mars 2012 Kan noen forklare meg hvorfor man skal rokke "feil" vei også? Jeg syntes det er umulig.. Har det noe for effekten på magemusklene og gjøre? Blir man skjev om man kun rokker den ene veien? hva med å prøve å rokke "feil" vei uten rokkeringen først? åså får du begynne å sove så smått med ringen etter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #18 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg lurer forresten på om det gir noen virkning å bruke rockeringen på kvelden (typ klokken 22)? Har hørt og lest at sen trening er mindre effektiv enn trening tidligere på dagen.. du beveger deg jo så det vil jo gi virkning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. mars 2012 #19 Del Skrevet 26. mars 2012 Kan noen forklare meg hvorfor man skal rokke "feil" vei også? Jeg syntes det er umulig.. Har det noe for effekten på magemusklene og gjøre? Blir man skjev om man kun rokker den ene veien? Nå er ikke jeg noen superekspert, men jeg tror det er for å trene magemusklene på begge sider jevnt. Samme som hvis du tar skrå situps, så må du ta begge sidene. Det er vanskelig i begynnelsen, og rockeringen vil nok ramle ned x antall ganger, men etter ei stund så får du dreisen på det! Jeg knølte noe forferdelig i begynnelsen med "den feile" siden, men nå merker jeg ikke forskjell om jeg rocker høyre eller venstre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 26. mars 2012 #20 Del Skrevet 26. mars 2012 For å være ærlig tror jeg du ville hatt bedre effekt med hoppetau. Får opp pulsen mye fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå