Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *Maja*
Skrevet (endret)

Synes denne siden var litt morsom. Her kan en virkelig se hvordan en kan ha lik høyde og vekt, men ser HELT forskjellig ut :popcorn:

Folk kler vekt forskjellig ass :jepp:

Jada....legge til link kanskje? :fnise:

My body gallery

Endret av *Maja*
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Vi har blant annet forskjellig størrelse på indre organer, benvekst, muskelmasse og det som er.

Skrevet

Uuh denne likte jeg :D så spennende

Gjest *Maja*
Skrevet

Selvfølgelig. Vi har blant annet forskjellig størrelse på indre organer, benvekst, muskelmasse og det som er.

Joda, men ofte trenger en å se det litt objektivt. Her kan du skrive inn dine mål og se hvor mange variasjoner " din vekt og høyde" faktisk har.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var fryktelig motiverende når jeg sammenligner vekten min fra ett år siden og den vekten jeg har i dag utfra disse bildene. At 10kg kan utgjøre så mye.

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Måtte bare dytte frem denne tråden, hvis flere som meg, ikke har sett den før.

Web-siden TS oppgir er utrolig interessant! Et sjeldent stykke arbeid de har gjennomført der.

Anonym poster: ac888d81c025b144524173622d070165

AnonymBruker
Skrevet

Eller at veldig mange har en dårlig badevekt :fnise:

Anonym poster: 4a6e37fd2f128f890ad2383808484f9d

Skrevet

Jøss, dette var interessant. Samme "fenomen" har jeg også vært borti før :smilorange:

Skrevet

Oj, denne var fin :) Så på de som er like høye som meg og veier det samme, og de var jo ikke tjukke i det hele tatt. Nå følte jeg meg plutselig mye bedre!

• Liker 2
Gjest *Maja*
Skrevet

Oj, denne var fin :) Så på de som er like høye som meg og veier det samme, og de var jo ikke tjukke i det hele tatt. Nå følte jeg meg plutselig mye bedre!

:tommelsmil:

Skrevet

Jeg har nå sett at å være altfor tynn ikke er pent i det hele tatt... Også jeg som streber etter å bli tynnest mulig, etter å ha gått ned 20 kg...

• Liker 1
Skrevet

Jøss, artig. Spesielt mye variasjon med min vekt og høyde (lav), der var det mye småchubby, noe direkte dvaskt og et par veltrente (som jeg tror jeg selv er :sjenert::ler: )

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Var veldig stor variasjon ja. Noen har valker, og andre er veltrente og godt muskelsatte, i samme vekt som meg. Selv er jeg midt i mellom tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...