AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Noe som har hatt det? Jeg har fått mye røde utslett på kroppen som har vært der i ca 3 uker nå. Har vært hos fastlege og fått noe tabletter, men har ikke forsvunnet. Fastlegen visste heller ikke hva det var for noe, er jeg som tror det er Pityriasis rosea for utslettene ligner veldig på bildene jeg såg på nettet. Har fått henvisning til hudlege, men det tar jo lang tid. Noen som har erfaring med produkt fra helsekosten?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har hatt det. klødde noe sinnsykt. Jeg fikk ikke noe hjelp av fastlegen da hun ikke skjønnte hva det var. så jeg ringte rundt til hudleger, tror det var private for fikk time samme dag. Klødde for mye til at jeg kunne vente flere dager. (da hadde jeg gått sånn en stund) Hudlegen skjønte med engang hva det var og fikk et elelr annet som jeg mener funket fort:) 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Jeg gikk på apoteket, og fikk en krem som funket veldig bra!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Jeg gikk på apoteket, og fikk en krem som funket veldig bra! Hvilken?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Har du en stor rund rose bakpå ene skulderbladet også? (akkurat som huden i denne rosen er blitt svidd og er ruglete i merket) Jeg har hatt denne sykdommen kan smøre på hvitvask tror jeg det heter hvis utslettet er ubehagelig. Jeg gjorde ingenting og lot det gå sin gang. Det kan vare opptil 6-9 mnd. Legen sa det var ingenting å stresse med, og det hjalp ikke å gå til hudlege. Finns ingenting mot det.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Hvilken? Nå ble jeg også nysgjerrig. Hilsen TS
L@dy Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Har du en stor rund rose bakpå ene skulderbladet også? (akkurat som huden i denne rosen er blitt svidd og er ruglete i merket) Nei, har ikke noe rund rose på skulderbladet, men har jo disse merken over hele kroppen, utenom ansiktet. Googlet jo det og synest merkene fra nettet er veldig lik det jeg har, samboer synest også det. Jeg har hatt denne sykdommen kan smøre på hvitvask tror jeg det heter hvis utslettet er ubehagelig. Jeg gjorde ingenting og lot det gå sin gang. Det kan vare opptil 6-9 mnd. Legen sa det var ingenting å stresse med, og det hjalp ikke å gå til hudlege. Finns ingenting mot det. Så lenge det er borte om et par uker og ikke er farlig så kan jeg leve med det, selv om jeg må innrømme jeg begynne å bli lei av å ha det nå. Eneste propblemet er at jeg skal ha en liten operasjon nå til uken, så er jo spent på hvordan det blir. Jeg har snakket med de som skal utføre den og jeg skulle ringe tilbake dagen før. Det er jo ingen sår eller noe sånt jeg har, så jeg håper det vil gå greitt. Jeg har tatt solarium et par ganger da, mener jeg leste det skulle gjøre at det forsvant raskerer. Kan vel ikke si det, men jeg blir jo litt brun da. Ja.ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå