Gå til innhold

Solisten vi skal ha..

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så på reprisen nå, hun var kjempeflink !

Hvordan fikk du tak i henne ? For du kjente henne ikke fra før av , etter det jeg forsto..

Jeg har også så lyst til at noen skal synge i kirken, men alle jeg kjenner synger stygt :-? (Bortsett fra Josh Groban, som dessverre ikke kunne den dagen..... ) :ler:

Hvordan går jeg fram for å få tak i noen ??

Jeg hadde hørt om henne før og alle anbefalte henne! Hun skulle være kjempe dyktig! Og det synes jeg også at hun var! Jeg vet ikke helt hvordan du skal gå frem for å få tak i noen egentlig..Hør med bekjente om de vet om noen f.eks!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hun var kjempeflink!!

Kan jeg få spørre om hvor mye hun skal ha?

Ikke for at jeg skal bestille henne, men jeg lurer på hvor mye vår solist skal ha. Jeg har ikke spurt ennå...

Hun skulle ha 2500kr og det er dyrt nok! Men hun må kjøre ca.9 mil t/r og jeg kan jo ikke regne med at hun kjører land og strand rundt for ingenting heller da!! Jeg aner egentlig ikke om det er dyrt i forhold til andre, vet ikke hva solister pleier å ta! Men etter å ha diskutert litt med andre, mener de at det er en grei pris...

Sexysadie-jo, kanskje, men nå var det mange som jeg stoler 100% på som hadde anbefalt henne, så derfor booket vi henne!

Skrevet

Skal hun kjøre ni mil er ikke 2500 er ublu pris akkurat.....

Damen sang bra, det blir sikkert flott i kirken!

Hva skal hun synge da?

Skrevet

Hun skal synge Det vackraste og From this moment on! Jeg synes de passer så utrolig bra og From this.. er er spesiell for oss...Så jeg tror det blir kjempe fint jeg! Gleder meg i allefall masse :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...