Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er at folk legger seg for tidlig... (Eller må stå opp for tidlig...).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ja, så var klokken sent igjen da... Pyser!!! Skal gå og poste søknadene mine nå, jeg! (Kanskje jeg klarer å skaffe meg en jobb jeg også! :sjarmor: )

Skrevet

Hvorfor viser de alle de dårlige "flykapringsfilmene" så sent/tidlig. Jeg elsker flykapringer (Vel og merke på film) og sitter som et tent lys til de er ferdig uansett! Denne gangen er den tysk og går på TV3...

Skrevet

Helt enig, hvorfor legger folk seg i grunn?? :D

Skrevet

Og så var vi her igjen da! Er jeg den siste i Norge som legger meg tro??

(Men så er vel jeg er vel heller ikke den første som står opp...)

:lol:

Skrevet

02:43 er ikke en tid å legge seg på.. Du har jo over halve natta igjen.. :o

Skrevet

Sova kan me gjørr når me blir gamle.

Skrevet

Jeg la meg ikke 02.45 da vett'u :P ... Jeg sier som naboen til Beck; Å sove er for amatører - I hvert fall om natten. Når øyenlokkene begynner å henge er det bare å ta seg en drink, så er man i gang igjen. (Nå pleier jeg å holde meg til kaffe da, men det fungerer like bra...).

Nå har jeg f.eks. nettopp satt på en diger kraftkjele som skal koke i noe sånt som fire timer...

Gjest Nuske77
Skrevet

Oss nattranglere i mellom... Det er jo en fordel med at klokka på KG går en time for fort da i forhold til veggklokka mi :lol:

Det letter ihvertfall samvittigheten min litt :hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Men bare litt... :kul:

(Nei, jeg har ikke stått opp tidlig...)

Skrevet

Attn. To whom it may concern

I natt fant jeg denne siden http://www.allposters.com/. Her kan man leke seg i det uendelige med motiver, størrelser, passepartout og innramming!

Skulle man finne noe man faller pladask for, leverer de også til Norge. (Fullt mulig å finne mye fint til under NOK 200 inkl. frakt og prisene oppgis hele tiden i NOK).

Gjest Fighter
Skrevet

Legger meg stort sett mellom 1.00 og 2.00 noen ganger senere. Prøver å komme meg tidligere til sengs hvis jeg skal tidlig opp.

Gjest Nuske77
Skrevet

Var endel bilder å snuse igjennom her ja.... Kanskje jeg finner meg en ny bakgrunn til dataen og :roll: En sånn lekker mann å drømme om som bare har det deilige flørte blikket til meg når jeg skrur på her :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...