AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Hvor mye kan man lagre på hotmail sine mailadresser? Har en [email protected] og en [email protected] adresse så regner med de har like stor plass. Snart har jeg 2000 i innboks og er redd for å plutselig miste noen hvis det blir for fult.
Burn Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Vil tro du kan sjekke lagringskapasitet ved å gå inn på hotmail sine nettsider. Du trenger ikke bekymre deg for at mailer plutselig vil gå tapt da du vil bli varslet dersom du nærmer deg grensen.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Vil tro du kan sjekke lagringskapasitet ved å gå inn på hotmail sine nettsider. Du trenger ikke bekymre deg for at mailer plutselig vil gå tapt da du vil bli varslet dersom du nærmer deg grensen. Etter å ha leta litt var det beste svaret jeg fant at plassen hele tiden utvidet seg ved behov, men at om det plutselig ble for mye kunne man få problemer med å motta og sende.... Ble med andre ord ikke så mye klokere... Jeg får bare håpe det er som du sier at jeg i det minste blir varslet først!
Lutetium 71 Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Det som tar mest plass er vel svære vedlegg? De kan du jo laste ned, og lagre på en ekstern harddisk el. lign. Vil du ta vare på selve teksten i meldingen, kan du jo videresende mailer med store vedlegg til deg selv, men passe på å krysse vekk vedlegget når du gjør det. Har du lastet ned vedlegget, og fått videresendt selve mailteksten, kan du bare slette originalmailen. Enkel måte å spare plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå