Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på farten i sommer/høst å lurer på hvilke erfaringer dere har med de forskjellige selskapene som tilbyr diverse chartereiser osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker du på reisebyrå eller charteroperatør?

De store charteroperatørene er vel ganske like (Star Tour, Apollo, Ving etc), så da ville jeg bare valgt etter hva slags steder de tilbyr.

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Tror de største charterarrangørene er ganske like, men sørg for å velge en som er med i NRG (Norges Reisegarantiforening). Jeg liker ikke Star Tour, har bare dårlige erfaringer med dem. Men mulig de har bedret seg nå, jeg har ikke vært på chartertur siden forrige århundre.

Skrevet

Jeg reiste med StarTour for snart tre år siden, bare positive erfaringer.

Skrevet

Det spørs helt hvor du vil reise hen. Vil du reise til Hellas, vil jeg absolutt anbefale Apollo. Men Star Tour har f.eks. mange spennende temareiser.

Gjest Aria.
Skrevet

Har bare positive erfaringer med Ving. Ikke så fornøyd med Star tour.

Skrevet

Ser ut til at turen vil gå til Bulgaria denne gangen. Har sjekket med flere charteropratører,men begynner å lure på om jeg skal kjøpe reise og opphold hver for seg..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har visst motsatt oppfatning enn flere andre her.

Jeg foretrekker KLART Star Tour!

Har skikkelig dårlige erfaringer med Ving, de hjalp oss ingenting da vi var i stooore problemer, så den kundeservice-greia kan man bare se langt etter.

Star Tour ga oss god hjelp, og i tillegg er et (for oss som liker billige reiser) 2 stjernes hotell hos Star Tour helt greit, rent osv, mens 2 stjernes hos Ving faktisk er ulevelig.

Forventer svært lite av 2 stjerners uansett - men forventer at det skal være noenlunde rent - og levelig.

Skrevet

Har reist med alle de mest vanlige i Norge, og synes forskjellene er minimale. Men har en negativ erfaring med Apollo i Egypt, vi skulle på delfintur og de glemte rett og slett å hente oss, de var umulig å få tak i på tlf så vi ventet i fire timer før vi fikk beskjed om at vi var glemt, i tillegg var de vanskelige med tilbakebetaling.

Skrevet

Jeg kjøper helst fly og hotell hver for seg. Altså å finne flybilletter på feks finn.no, og hotellrom enten fra hotellenes egne hjemmesider (tripadvisor.com er en fin side å orientere seg på), eller gjennom søkemotorer som feks booking.com, hotell.com etc. Billigere og bedre. Kanskje du til og med finner et hotell som ikke er spekket av nordmenn, svensker og tyskere:)

Norwegian flyr forresten også til en del charterdestinasjoner.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har reist mange ganger med både star tour, ving og apollo og har aldri hatt noe å klage på med noen av dem. Når vi drar på charter så er jeg opptatt av hvilke utflukter selskapet tilbyr dit jeg har tenkt meg. Siden det egentlig ikke spiller noen rolle for meg hvem av selskapene jeg drar med så er det utfluktsprogrammet som pleier å være utslagsgivende..

Har reist en gang med Detur. Synes flyene med dette selskapet var dårligere enn de andre charterselskapene, men ellers var de ok.

Har selv kikket litt på Bulgaria og vil den dagen turen går dit velge Star tour for de har bl.a. tur til Istanbul på sitt utfluktsprogram i Bulgaria og det kan jeg gjerne få med meg.

Endret av caroprins
Skrevet

Jeg ville helt klart latt være å bruke reisebyrå.

Finn billetter dit du vil ... wwww.kelkoo.no, deretter hotell.. sjekk ut tripadvisor.com for å sjekke tilbakemeldinger!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...