Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har tenkt å ta vippe extensions før jeg reiser hjem til påsken, og prøver nå å finne et sted der jeg vet at det er bra. Har ikke erfaring med det fra før, så jeg håper noen av dere har? Var i kontakt med Neglhuset, men de hadde ikke noe ledig time før jeg reiser. Noen andre plasser der det er bra? :) Eneste jeg har hørt bra tilbakemeldinger fra er Neglhuset...

Edit: Har nå snust litt på Beautypuff i Lillestrøm og Karl Johan Hudpleie i Oslo. Noen som har erfaringer med noen av de? :)

Endret av McAdams
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt mange som er fornøyd med ei som heter Trude på Beauty Norway i Oslo.

Skrevet

Har tenkt å ta vippe extensions før jeg reiser hjem til påsken, og prøver nå å finne et sted der jeg vet at det er bra. Har ikke erfaring med det fra før, så jeg håper noen av dere har? Var i kontakt med Neglhuset, men de hadde ikke noe ledig time før jeg reiser. Noen andre plasser der det er bra? :) Eneste jeg har hørt bra tilbakemeldinger fra er Neglhuset...

Edit: Har nå snust litt på Beautypuff i Lillestrøm og Karl Johan Hudpleie i Oslo. Noen som har erfaringer med noen av de? :)

Jeg har veldig gode erfaringer med Beautypuff i Lillestrøm. Karl Johan hudpleie vet jeg ikke noe om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...