Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #1 Skrevet 24. mai 2002 Jeg ser at den mest populære kategorien her på Forumet er bryllup. Har ikke dere som skal gifte dere annet å tenke på enn å sitte her og skrive innlegg?
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #2 Skrevet 24. mai 2002 Og har ikke du annet å gjøre enn å bruke tid på å kommentere ting du synes er uinteressant?
Engel Skrevet 24. mai 2002 #3 Skrevet 24. mai 2002 Vel, må jo finne noe å bruke tiden på når det er så rolig på jobben at jeg nesten flyr på veggene... Koselig tidsfordriv! Og ikke dumt å planlegge litt heller da, selv om noen av oss kanskje tar av litt!12
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #4 Skrevet 24. mai 2002 ...nei ikke for øyeblikket nei...Her går det i planlegging nesten døgnet rundt.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #6 Skrevet 24. mai 2002 Det var meg som startet denne tråden.. Jeg mente ikke noe negativt med spørsmålet. Typisk at noen tolker det feil.
Ada=) Skrevet 24. mai 2002 #7 Skrevet 24. mai 2002 Siden ingen er logget på her inne hele døgnet -så sier det seg vel selv at vi har annet å gjøre, og derfor er det vanskelig å tolke deg på annen måte enn at du er sur/prøver å provosere... men fortell meg gjerne hva du EGENTLIG mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå