AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Fikk nettopp vite av ei veldig lei seg søster at katten hennes har blitt rett og slett myrdet. Halsen er skåret over, ene foten er knekt nesten helt av, sløyfe på halen og det er satt en rød sløyfe på hodet hans og han blitt plassert på trappa hennes. Hva skal det bety? Helt tydelig at dette er gjort av mennesker. Hva i he*** sier jeg bare. Hva slags folk er det som gjør slikt? Hvordan kan noen gjøre noe sånt mot en søt og uskyldig liten katt? Eller mot hvem som helt for den sak skyld? Ble rett og slett kvalm da jeg hørte det.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Huff. Ta kontakt med media. Viktig at hun som har gjort dette får dårlig samvittighet. 3
Capricorn Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Det er VELDIG viktig at hun anmelder. Slike saker må det settes søkelys mot. 5
Gjest Bobler Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Hva som feiler dem? Veldig, veldig mye.. Slike mennesker burde få seg en omgang med et balltre. Jævla idiot. 5
Mr. Jones Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Unnskyld uttrykket, men fyyy faen. Hadde noen gjort det med katta mi hadde jeg sikkert fått en psykisk knekk. Det her er jo direkte terror mot mennesker, hadde blitt direkte redd hadde dette skjedd med meg. Ville tolket det som en advarsel mot min person, istedenfor "bare" dyreplageri. Anmeld ja! 5
Gjest Rosaleen Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Ingen normale mennesker gjør slik. De er åpenbart syke i hodet. Antisosial personlighetsforstyrrelse? 2
Gjest videmo Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Hva slags miljøer er det din søster holder seg i? Dette er jo handlinger en kjenner igjen fra tungt belastede miljøer. I såfall er jo dette hverken overraskende eller spesielt nytt. Da er det jo bra at det kun var katten som ble drept, det kunne vært din søster.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #9 Skrevet 22. mars 2012 Det er vel ofte psykopater som er dyremishandlere. Og de kan like godt bures inne først som sist, siden de vil fortsette med de onde handlingene sine mot dyr og mennesker. 7
gerotten Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 Fy faen så jærvlig. Hadde noe sånt skjedd meg hadde jeg aldri blitt den samme igjen. Dette må anmeldes og meldes til media asap! Hvor bor søsteren din? by? hus/leilighet? Kan du oppdatere oss på hva som skjer? Virkelig vondt å vite at man lever i en så hensynsløs verden.. Dyrepoliti! NÅ!
gerotten Skrevet 23. mars 2012 #11 Skrevet 23. mars 2012 Det er vel ofte psykopater som er dyremishandlere. Og de kan like godt bures inne først som sist, siden de vil fortsette med de onde handlingene sine mot dyr og mennesker. Nemmelig!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 psykopater = dyremisshandlere det er jo et eget spørsmål under psykologiske tester "har du noen gang plaget et dyr" "har folk fortalt deg at du er slem med dyr" osv hilsen en som har tatt MANGE av de testene! 1
Mr.Omg Skrevet 25. mars 2012 #13 Skrevet 25. mars 2012 Når det gjelder saker som denne er jeg veldig for "øye for øye"-straff. Hun må anmelde, og så får vi håpe at psykopaten blir tatt og tvangsinnlagt på livstid. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #14 Skrevet 25. mars 2012 http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article5931521.ece Anmeld og ta kontakt med lokalavisen. Det er nok mange av dem, for i en annen tråd her er visst den jevne konsesus at det er helt greit å sparke hunder eller å slå dem med hammer hvis man blir litt redd. 1
Blod Skrevet 27. mars 2012 #15 Skrevet 27. mars 2012 Det er helt sikkert noen som ser livet i et helt annet perspektiv, ihvertfall.
Calypso Skrevet 29. mars 2012 #16 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har ikke ord... *går og gir katten sin en kos* 2
Gjest Levitate Skrevet 31. mars 2012 #17 Skrevet 31. mars 2012 Hva i helvete!!!! Visse mennesker eier null følelser! At noen kan gjøre noe slikt er helt ubegripelig. Slike mennesker eier virkelig ikke forstand og er garantert sterkt psykisk syke. Fy faen altså! Hadde noen gjort slikt mot mitt kjæledyr hadde jeg gjort akkurat det samme med dem om jeg hadde visst hvem det var! Skulle virkelig ønske at det kunne hjelpe å anmelde en slik sak, men dessverre nedprioriterer det norske politi dyremishandling. Hvorfor har vi ikke dyrepoliti i Norge!?!?!? Blir så sint! Stakkars pusen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå