Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Abelone
Skrevet

:hoho: jeg digger disse gutta. Kjempebra!! "Kari Bremnes!!!" :hoppe:

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! :ler: Likte best då han gøymde seg for Kari Bremnes!

Synst òg dette er noko av det artigaste som finst - desse fire er ein perfekt match!

Sjå her, forresten.

Skrevet

Nei, jeg synes det rett og slett er teit. Det eneste innslaget jeg ler av er der hvor de lager mat, resten er bare dumt.

Skrevet

Har ikke sett innlegget om Kari Bremnes, men synes "løgndetektoren" er morsom og da han satt å intervjuet uten bukse i går. :wink:

Skrevet

Team Antonsen er noe av den aller verste søpla som går på tv.

Ser heller gamle repriser av dårlige såper.

Skrevet
Nei' date= jeg synes det rett og slett er teit. Det eneste innslaget jeg ler av er der hvor de lager mat, resten er bare dumt.

Mener helt omvendt av deg. Det matlagingsgriseriet er bløtkakehumor for meg. Jeg ler ALDRI av at noen får en bløtkake i trynet!! Kliss med mat ser jeg ikke humoren i.

Skrevet

Jeg har liksom alltid hatt en sterk aversjon mot dette firkløveret, være seg om de opptrer sammen, eller hver enkelt. Men etter et par omganger med titting har jeg faktisk hatt det veldig morro, særlig av nederlenderen. (men kanskje jeg var overtrøtt). Er også litt imponert over at K.S. har lært seg å mime den der visa. Jeg trodde nemlig ikke han hadde kapasitet til annet enn å lage kroppslyder.

Skrevet

Har ikke hatt veldig sansen for noen av disse før men... Dette synes jeg er moro!! Litt varierende i kvalitet sketsjene men ler meg stort sett skakk!

Intervjuet med Bertine Zetlitz var panserkult! :ler:

Skrevet

Intervjuet med Bertine var genialt, jeg lo så jeg skrek, spesielt da de hadde en spaniel og en boks hundemat under bordet :hoho:

Skrevet

jeg ler ikke ofte av vitser eller komiprogram, men disse gutta lurer frem lattern hos meg, og det er ikke v erst! synes de utfyller hverandre perfekt.

Skrevet

og så den nederlandska sangen da :hoho: ler godt av de ja :ler:

Skrevet

Veldig bra. Ler så tårene triller omtrent hver gang. Gårdagens siste "sketsj" var jo helt vannivittig :ler:

Lurer på hvor de får alle ideene (og galskapen!!) fra!

Skrevet

Holder på å le meg ihjæl av firkløveret.

Har ikke hatt helt sansen for dem hver for seg, men sammen er de helt utrolige!

Intervju uten bukse, samt løgndetektor er noe av det beste!

Gjest Tristessa
Skrevet

Fy søren, Schaus "under bordet" test fikk meg til å le slik at jeg gråt. Kjæresten så ut som om han skulle dø! :hoho:

Skrevet

Jeg har heller aldri hatt sansen for noen av disse fire før..

Men jeg ler så stakkars magen min jobber overtid og krampa tar meg!!

Skrevet

Jeg digger dette programmet! Jeg lo så jeg nesten pissa på meg da de blåste parykken av den gamle damen på onsdag. Intervjuet i går var bare helt utrolig morsomt! Jeg og kjæresten min lo så vi skreik :hoho:

Skrevet

Jeg lo så jeg skreik da han intervjuet Bertine :hoho:

Ellers liker jeg matlagingen og hollenderen best, men også løgndetektoren er bra :ler:

Gjest Nicoline
Skrevet

Føler meg helt uhumoristisk her jeg sitter - syntes ikke det var noe morsomt i det hele tatt. Matlagingen var faktisk det minst morsomme - hvis det går an å si det... Hvis jeg skal sammenligne programmet med f.eks. Valen-TV - så når de ikke Kristian Valen til anklene etter mine begreper ...

Gjest Abelone
Skrevet

Godt å se at vi er flere som lar oss more...! Det er faktsisk sånn med meg òg at jeg aldri har hatt sansen for disse karene før, hver for seg og sånn.... Men sammen, nå, er de helt uslåelige! Litt varierende kvalitet, ja, men de beste sketsjene er vanvittige, og jeg ler så jeg hyler, mannen min også!! "ari Bremnes" var kjempeartig, også han språkforskeren på universitetet, og løgndektoren er fantasisk morsom...! Syns også det var kjempemorsomt da de skulle ha hun Lise til å le :hoho::hoho::hoho:

Stå på gutter; dette lever vi lengre av!!!

Skrevet

Jeg også! Har aldri hatt noe imot noen av de fire, men har heller ikke vært overbegeistret. NÅ derimot når de har slått seg sammen er de jo blitt suverene - jeg ler så jeg må hive etter pusten :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...