Gjest ingvild Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Min sønn på 11 år fortalte meg at noen av de andre guttene i klassen leker med tissen sin i dusjen. Han sier de får ståtiss. Og da ender som regel alle de andre inkludert han opp med ståtiss også. Bør jeg reagere ovenfor skulen..
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Be sønnen din miste såpa si på gulvet og fortelle deg hva som skjer etterpå. Da blir det nok lettere for deg å bestemme deg for om du skal ta det opp med skolen eller ikke. 1
Gjest Toya Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Ta opp med skolen at sønnen din og gutta i klassen utvikler seg naturlig? :klø: Nei, du bør nok ringe undervisningsministeren.... 3
Gjest Marmot Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Helt sant at det er naturlig, men likevel er det ikke noe man trenger å gjøre i plenum. Jeg hadde nok bedt lærern ta en prat med alle gutta om at man skal gjøre sånne ting når man er alene. Det kan være noen opplever det ubehagelig, og det synes jeg de bør slippe. 2
Gjest trude Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 hehehehee runking i plenum... Blir rompiser av slikt.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå