Gå til innhold

Brudekjole på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da blir det enda en slik kjoletråd her inne :jepp:

Jeg skal kjøpe kjole på nett men det er jo mye forskjellig kvalitet ute å går. Vet vel om de fleste nettsider, både egne kjole-nettsider og sider som ebay og dhgate som inneholder mange forskjellige selgere som selger forskjellige ting.

Jeg kjøpte en kjole fra en selger på siden madeinchina.com som hadde veldig gode tilbakemeldinger, men kjolen var ikke litt lik orginalen, stoffet var dårlig, sømmene var dårlig sydd og den var 30 cm for kort. Så jeg stoler ikke helt på disse 100% gode tilbakemeldingene på sidene lengre.

Derfor lurer jeg på er om noen av dere har erfaringer, både gode og dårlige, med nettsider der dere selv har kjøpt brudekjole. Ved sider som ebay og dhgate så ønsker jeg navnet til selgeren dere kjøpte fra.

Endret av Lulilelu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen anbefalinger?

Skrevet

Jeg venter på min fra jaamines bridalshop nå... Kan jo ikke anbefale de helt ennå, da jeg ikke har fått den, men de er hyggelige, svarer utfyllende, er flink i engelsk, spør om det er noe de ikke forstår osv.

Kan ikke svare på om kjolen ligner en orginalkjole, da jeg har tegnet min selv, men kan etterhvert svare på om den svarer til forventningene! :)

Nå blir ikke min kjole en slik "billig" variant, men man kan velge kvalitet og kostnad der, så det kan bli veldig rimelig! :)

Jasmine har facebookside, hvor detaljerte bilder sv arbeidet ligger ute!

Skrevet

Skrivefeil i innlegget over her ser jeg.. Jasminesbridalshop.com har jeg kjøpt fra! :)

Skrevet

Jeg bestile fra DHgate.com fra denne selgeren: http://www.dhgate.com/wholesale/store/ff80808113ae328f0113ae50dcf31ea1.html#prod-seller-name

Kjolen lignet ikke veldig mye på den på bildet... Og den var ganske romslig rundt bysten... Om jeg bestiller kjole fra slike steder igjen, så kommer det til å bli med snøring i ryggen slik at det kan tilpasses litt uten nål og tråd.

Kjolen var faktisk ganske pen og den er faktisk en reell sjangse for at jeg bruker den. I mellomtiden driver jeg og leter etter en brukt versjon av en av de jeg har prøvd i salong.

Så mitt råd er vel egentlig som følger uansett hvem man bestiller fra: Bestill med snøring selv om man foretrekker glidelås. Og ikke bli overrasket om den ikke ligner noe særlig på den kjolen man egentlig vill ha...

Skrevet

Jeg venter på min fra jaamines bridalshop nå... Kan jo ikke anbefale de helt ennå, da jeg ikke har fått den, men de er hyggelige, svarer utfyllende, er flink i engelsk, spør om det er noe de ikke forstår osv.

Kan ikke svare på om kjolen ligner en orginalkjole, da jeg har tegnet min selv, men kan etterhvert svare på om den svarer til forventningene! :)

Nå blir ikke min kjole en slik "billig" variant, men man kan velge kvalitet og kostnad der, så det kan bli veldig rimelig! :)

Jasmine har facebookside, hvor detaljerte bilder sv arbeidet ligger ute!

Spennende:) Gleder meg. Du må vise bilde av den. Er ikke så mange som tegner sin egen kjole så den må jeg se :)

Skrevet

jeg er meget fornøyd med jkdress. jeg sente en del bilder og jeg fikk detaljer på kjolen som knaptr synetes på bildene.fargen var fin . kvaliteten på stoffet var nydelig..

Skrevet

jeg er meget fornøyd med jkdress. jeg sente en del bilder og jeg fikk detaljer på kjolen som knaptr synetes på bildene.fargen var fin . kvaliteten på stoffet var nydelig..

Har hørt mye bra om de, men også noe dumt. Det er jo en sjanse å ta. Hvilken stoff hadde du på kjolen?

Skrevet

jeg leste også litt ulike erfaringer, men jeg tok sjansen.

jeg sendte et bilde jeg av drømmekjolen og lot dem ta avgjørelsen på stoff siden jeg ikke har peiling på dette.

jeg sendte bider av kjolen i ulike vinkler og av detajene.

jeg synes den er bedre en bilde.

eneste jeg kan sette fingeren på er at stroppene ble litt i det lengste laget.

men det kan min mor fikse.

anbefale å ha snøring i ryggen som en del andre her sier.

Skrevet

Jeg bestilte fra landybridal.com. Sendte de mange bilder av kjolen jeg ville ha, og litt info om stoff osv. Fikk kjolen etter ca 2 mnd med DHL, kjolen kostet 449 dollar. Den er veldig lik den på bildet, og jeg er kjempefornøyd. Ganke romslig i bysten her også, så jeg må ta den inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...