Gå til innhold

For oss som av og til spiser på McDonalds

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

åå, nå fikk jeg sykt lyst på mcdonald's-mat!! dårlig gjort :tristbla:

Skulle bestilt meg en bigmac-meny med cola og den sundae'n alle snakker om, har ikke smakt den! mmmmmm..

Endret av Siriuss
Videoannonse
Annonse
Gjest Dagdrømmer
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at det fort blir McDonalds-mat annenhver uke, ja kanskje hver uke i enkelte perioder også. Sånn blir det gjerne når man er student/pendler og foretrekker fastfood fremfor grønnsaker og matpakke.

Jeg synes chicken salsa-burgeren er utrolig god, men må innrømme at det kanskje går en stund til jeg spiser det igjen etter å ha lest om blodåre-episoden lengre bak i debatten her :fnise: Men ellers så er den billige, enkle cheeseburgeren en slager.

AnonymBruker
Skrevet

Bestiller nesten alltid Chicken Nuggets meny om jeg skal spise der. Om det er noe i farta blir det en cheeseburger. Er såååå lei meg for at de sluttet å selge løkringer der :( De var helt fantastiske, tynne og skikkelig sprøe.

Skrevet

Spiser Nuggets med sursøt saus og elsker deres sjokolade milkshake. Og sundae til dessert. Dessverre bare 2-3 ganger i året, bor langt unna.

Skrevet

Liker maten fra BK best. Favorittene er Chili Cheese, Crispy Chicken og fesrk pommes frites med hot cheese-dip! Nam!

Skrevet (endret)

McFeast! Den er best! Masse grønt, stor tomat og majones-dressing.

Men is med sjokoladesaus er jo dødsgodt!! Det fikk jeg skikkelig lyst på nå! Tror jeg må kjøpe det i morgen!

Edit: Åja, så jeg må jo understreke at jeg spiser sjelden på McDonalds altså! :ler: Det er visst vikitg!

Endret av Mynona-83
  • Liker 2
Skrevet

Har aldri hatt sansen for burgerne der. Så jeg kjøper meg alltid milkshake og pommes frites eller sundae is med karamell saus.

Skrevet

Ingen pommes frites er bedre enn McD sin!

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

McFeast og Big Tasty står høyt i kurs hos undertegnede. :sikle:

Skrevet

Tror jammen jeg skal ta meg en Big Tasty i dag. Har bare spist den én gang før. Blir liksom alltid til at jeg bestiller Big Mac.

Gjest Elihol
Skrevet

For meg blir det alltid 6-biter nuggets, pommes frites, en liten plain hamburger, bananmilkshake, samt softis med varm sjokoladesaus til dessert :nigo: Ikke akkurat sunt nei!

Skrevet

Takket være denne tråden endte jeg opp på McD i går.. Cheeseburger og en deilig McFlurry! Slem du er TS som oppretter en slik tråd :P

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Takket være denne tråden endte jeg opp på McD i går.. Cheeseburger og en deilig McFlurry! Slem du er TS som oppretter en slik tråd :P

Enig! :fnise: jeg har nesten lyst til å ta meg tur jeg og...

Skrevet

Cheeseburger x2 med liten pommes frites og brus.

Nuggets 9 biter meny.

Mc flurry med nonstop. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestiller alltid to cheesburgere og en liten fanta :)

Ellers så bestiller jeg mcflurry med daim i farten ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så og si aldri på McDonalds, men sist, ca 5 år siden hadde jeg en eplepai? der, supergodt! Var ikke en stor rund pai, men en lang bit man fikk i handa. Selges det enda?

Skrevet

Er vanemenneske, så det blir alltid en Big Mac med pommes frites, og en jordbær-shake. En gang i måneden kanskje.

Skrevet

Nå var jeg nede på McD for å kjøpe is i det fine været. Og de hadde ikke!! :snurt:

Skrevet

Nå var jeg nede på McD for å kjøpe is i det fine været. Og de hadde ikke!! :snurt:

Æsj, det er kjedelig. Har nok vært sinnsykt mange andre som har kjøpt is også og da kan man risikere å gå tom(kan ikke tømme maskinen heller for da kan den bli ødelagt). Husker en gang vi gikk tom for pommes frites en gang da jeg jobba der. Det var litt krise.....

I morgen skal jeg en tur til Sverige og kjenner at det blir mækkern på veien dit ja. Må planlegge hva jeg skal bestille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...