AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Dette er tråden for oss som av og til (sjelden eller ofte) spiser på McDonalds. Hva er deres favoritt? Hva velger dere helst? Jeg håper at flest mulig av dere anti-junk, anti-fast food og anti-McD holder all sytinga unna denne tråden. Vi alle sammen vet at det er ikke det som smaker best i verden, ei heller sunnest. Mine favoritter er Big Tasty eller Big Mac, kommer an på hva slags humør jeg er i! 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Når jeg 1-2 ganger i året går forbi en mcdonalds, liker jeg å ta en liten pakke pommesfrites, eller en sånn is som de har. mcflurry med daim.
challenger Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Nå boikotter jeg Mc'ern av forskjellige grunner, men når jeg pleide å spise der(en sjelden gang) så kjøpte jeg meg alltid "Chicken Premiere"(?!) eller noe i den duren:p Og den slappe chipsen så klart, verdens beste!!Irriterer meg at jeg ikke finner lignede chips noen andre steder. Og en McFlurry eller milkshake:) Synes rett og slett dessertene man får kjøpt der er mye bedre enn maten..
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Jordbærmilkshaken og chips, det er det eneste jeg spiser fra McD, nomnom.
Antlers Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 (endret) QP, cheeseburger og jordbærmilkshake er standardbestillingen min. Til dessert blir det som oftest pai eller sundae med karamellsaus. Kyllingburgeren var lenge en favoritt, men det ble det brått slutt på den dagen jeg bet hull på en tykk blodåre som skjulte seg inni burgeren. Spiser dessverre altfor sjelden på McDonald's, siden jeg bor et stykke unna nå Endret 22. mars 2012 av Antlers 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #9 Skrevet 22. mars 2012 QP, cheeseburger og jordbær milkshake er standardbestillingen min. Til dessert blir det som oftest pai eller sundae med karamellsaus. Kyllingburgeren var lenge en favoritt, men det ble det brått slutt på den dagen jeg bet hull på en tykk blodåre som skjulte seg inni burgeren. Spiser dessverre altfor sjelden på McDonald's, siden jeg bor et stykke unna nå Å crap, da hadde jeg spydd.. 2
otilie Skrevet 22. mars 2012 #10 Skrevet 22. mars 2012 tar meg en tur om jeg er i byen og er sulten og vil ha noe raskt og billig.... elska McToast, men den har de slutta med:( så da blir det vanlig cheeseburger bare, og milkshake. og kjøper meg en mcflurry innimellom:) med nonstop!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #14 Skrevet 22. mars 2012 Alltid dobbel cheeseburger!! <3 Trur jeg har testet ut mcnuggets en gang :gjeiper: Synes chipsen på mc`n e best. Synes ikke den bruker å være slapp, er noe med den overbehandla chipsen:P
Silfen Skrevet 22. mars 2012 #15 Skrevet 22. mars 2012 Før hadde de isbitmaskin på McD der man henter isbiter selv. De hadde de besteste isbitene. Så da hendte det jeg kjøpte isbiter med cola.
Antlers Skrevet 22. mars 2012 #16 Skrevet 22. mars 2012 Å crap, da hadde jeg spydd.. Jeg spyr heldigvis så godt som aldri, men jeg ble veldig, veldig kvalm, gitt. McChicken smaker kjempegodt, mye pga. dressingen, men jeg er nok for pinglete til å ta sjansen på å spise blodårer igjen
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #18 Skrevet 22. mars 2012 De få gangene jeg spiser mat der er det alltid medium quorterpounder meny m/jordbærmilkshake... Men synes milkshaken har blitt søtere og søtere med årene, så den er ikke like god som den en gang var... Ellers er jeg svak for MCflurry... Så blir noen sånne i løpet av Sommeren
Gjest Spinell Skrevet 22. mars 2012 #19 Skrevet 22. mars 2012 Mc Feast eller Big Tasty er hva jeg bestiller de 4-5 gangene jeg er der i året.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #20 Skrevet 22. mars 2012 Sist jeg var på Mc Donalds da jeg var på ferie i utlandet. De hadde fried shrimp og det smakte utrolig godt. Spiste friterte reker til lunsj på en Michelin restaurant, og rekene var faktisk bedre på Mac Donalds:) Synd de ikke har det i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå