Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tenkte å klippe litt av pannehåret på sønnen min i dag, jeg var hos mamma og pappa da og da sa faren min ¨nei, ikke gjør det, han kan få hakk i håret¨.. Da tenkte jeg at han mente det kunne bli ujevnt, men neida, han fortalte at håret kunne bli ødelagt om jeg klippet feil slik at det ikke vokser like fort. Så fortalte han at han visste om mange som har blitt klippet av foreldrene, eller når unger har klippet hverandre at de har fått ¨hakk i håret¨ og sliter med det i mange år etterpå fordi det håret som ble klippet ble ¨ødelagt¨og ikke vokser like fort..

Jeg trodde faren min bare tulla, men nei, han var helt seriøs.. Jeg har jo lært at håret har en bestemt levetid og at håret fornyer seg hele tiden sånn at når et hårstrå faller av kommer det nytt og et hårstrås levetid er noen år (hvor lenge varierer).. Jeg sa til han da at da måtte man i såfall ha ødelagt hårsekkene, men nei, han mente det kunne skje om man bare klippet skjeivt.. Så sa jeg at man går jo til frisøren og retter det opp etter hvert da, men han mente at selv om man gjor det hadde man fortsatt problemer med det han kalte for ¨hakk i håret¨..

Det som irriterer meg er at han (faren min) er så påståelig ¨bedreviter¨, så blir litt frustrert for det høres jo helt idiotisk ut syns jeg.. Så er det noe i det han sier der som stemmer?

Endret av mammamora90
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avsnitt, jente... Og hvem er han??

Skrevet (endret)

Avsnitt, jente... Og hvem er han??

Det burde vært selvforklarendes at det var faren min jeg snakket om.. Men ja, jeg skal lage avsnitt og skrive hvem han er bare for å glede deg siden det er så pokka umulig å svare på det jeg lurer på uten å henge seg opp i hvordan innlegget er utformet.

Endret av mammamora90
Gjest Regza
Skrevet

Neida, det stemmer ikke, han bare vaser.

Skrevet (endret)

Neida, det stemmer ikke, han bare vaser.

Haha.. Det var det jeg og trodde :P

Eller, enten så tror han på dette våset selv, eller så vil han innbilde meg det slik at jeg skulle gå til frisøren og spør om det stemte, kun for å drite meg ut.. For det har han prøvd seg på mange ganger.

For et år siden prøvde han blant annet å få meg til å gå i butikken for å spørre om ¨sikkesiv - syre¨, jeg diskuterte med han i over en halvtime fordi det er jo ingenting som heter sikkesiv-syre.. Etter en halvtime ca (eller kanskje mer) ga han seg, kan være ufattelig irriterendes av og til :P

Endret av mammamora90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...