AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Hva vil dette bety? "Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please prøv igjen in a few hours." Det kommer når jeg logger meg inn på facebook, håper virkelig ikke at min facebook er utestengt eller slettet, er mye viktig jeg trenger der.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 "please prøv igjen in a few hours"? Seems legit.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Seems legit. Haha, kanskje hun har ventet 5 timer?
Gjest Silvermist Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Har problemer med FB selv i dag. Jeg sliter med å få åpnet meldinger, og når jeg først får åpnet dem så går det ikke å skrive svar.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Hadde du blitt utestengt ville beskjeden vært at kontoen er deaktivert elelr slettet, men de har problemer og forteller deg at du må prøve igjen om noen timer. Da må man prøve igjen om noen timer, og være litt tålmodig
a_dive Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Jeg klarer heller ikke å sende meldinger til venner på facebook ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå