KatarinaFag Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Jeg føler jeg maser unødig om klær og sko jeg ikke finner, men jeg trenger sårt tips og hjelp... Jeg har lenge lett etter et par Puma-sko, jeg er elendig å lete da, men har hatt et par slike før. Nå nærmer det seg vår her jeg bor og vil friske opp med et par nye og behagelige fritidssko noen som vet av slike noen steder?? Håperhåper.....!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 De er vel ikke veldig moderne lenger, så er ikke sikkert de produseres lenger. Jeg ville prøvd finn.no og epla.no og lett blant brukte sko der.
KatarinaFag Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2012 Shit....du har vel rett :/ Jaja, får prøve å finne et par "oppgraderte" av den sorten da
LeaMichele Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Jeg vet ikke om de har akkurat de, men vet de har puma sko på ellos.no
Gjest BabyBlue Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Hadde sånne for 3-4 år siden i rosa Elsket de skoene! Tror ikke de lages lenger, men tror puma har noen som ligner i hvert fall.
Shinana Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Sjekk på Ebay. Der er ganske mange av dem der. både lave og høye. Gamle og nye utgaver. Puma Speedcat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå