Susan Skrevet 15. januar 2004 #1 Skrevet 15. januar 2004 Hei Trenger hjelp til pm mine. I dag tidlig skrev jeg en pm, men den har tydeligvis havnet på utboksen min og blir ikke sendt. :evil: Prøvde å sende den en gang til for få min siden, fikk beskjed om at meldingen ble sendt. men den havnet på utboksen igjen. Hva skjer og hvorfor??? Jeg har bare brukt 24% av kapasiteten min der. Kan dere være så snille å hjelpe meg. Takker så mye for svar. :D
Væren Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Jeg mener å huske at meldingen blir liggende i utboksen din helt til mottaker har åpnet den!
Susan Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2004 Hei igjen. Takk for hjelpen. Så det er det som skjer ja. Da veit jeg det til neste gang Stor takk :D
Usikker Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 Det er helt korrekt det Væren sier.......... de blir borte fra UT-boksen din når mottaker har åpnet sin PM! Usikker 8) -moderator-
Susan Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2004 Meg igjen... Men nå blir den heller ikke lagt på sendte meldinger heller... Som den egentlig skal. Nå skjønner jeg ikke mer. Og nå får jeg heller ikke lagret den på lagrede meldinger??? Takker igjen for svar.
Chiquita Skrevet 16. januar 2004 #6 Skrevet 16. januar 2004 Meldingen havner automatisk i "utboks" når du trykker på send. Når mottaker har åpnet meldinger, flytter den seg over til "sendte meldinger" Chiquita (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå