Anja90 Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 (endret) HEi.. Jeg er alltid på jakt etter gode smoothie oppskrifter.. Noen dere har lyst til å dele? Er det noen som kan anbefalle en som er skikkelig god? Takk :-) Endret 22. mars 2012 av Kråkesaks
LovelyMonroe Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Jeg får ikke åpna linken din. Men det er veldig mye gode smoothier man kan lage, og det er bare fantastien som setter grenser når det gjelder smothies... vet ikke om du tenkte grønnsak eller fruktsmoothie? Jeg like begge deler
Kråkesaks Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks, moderator.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 jeg elsker å lage smoothie!! litt appelsin jucie(hvor mye kommer ann på hvor tykk du vil ha den) 1 banan 1 gulrot 1 mango litt ananas(ikke fra boks) jordbær (kan fløyfes) Pleier foresten ofte å kutte opp frukt og grønnsaker å ha smoothie poser i fryseren klar til å brukes når som helst..å da trenge jeg bare litt appelsin juice så er det klart. appelsin juice 1 banan skogsbær fersken(blir ofte på boks) 1 eple
Månestråle** Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Jeg lager mange forskjellige varianter, men nå liker jeg smoothie som kan erstatte et måltid. Jeg bruker: yoghurt naturell Soyamelk Eplejuice Frosne bær (gjerne blåbær eller skogsbær) Banan Havegryn Linfrø Valnøtter Fersk spinat Fersk brokkoli
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 smoothie med spinat er sinnsykt godt:) mmm
Gjest Lyh Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Pleier å lage smoothie med en overmodnen banan, tinte skogsbær og en liten dæsj yoghurt eller kesam med vanilje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå