AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Noen som vet butikker som har godt utvalg i grønnsaker i Ålesund? Dårlig utvalg i matbutikkene. Evnt hvor det finnes innvanderbutikker(utenom scan asia shop på moa)? og slike butikker..?
Scherbatsky Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Tror dessverre ikke at det finnes noen. Scan Asian Shop er den eneste. Det trengs! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 En scan asian shop i enden av gågata også, Ålesund er ganske stusselig på det området. Ikke så mange grøntgårder i sonen heller.
venus_ Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Er ikke det en inne på Kremmergården også? Nede ved Kiwi?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Nei, det er vel den som flyttet til gågaten. Er ingenting i Kremmergården lenger, nesten.
nessie87 Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Den inne på kremmergården er padmax, er nok ikke mye frisk grønnsaker der men ellers stort utvalg av annet innvandrermat.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Den inne på kremmergården er padmax, er nok ikke mye frisk grønnsaker der men ellers stort utvalg av annet innvandrermat. Åh, synes å huske at det ikke var noe annet enn Kiwi igjen der sist jeg virret meg ned dit, vel 3 måneder siden nå. Jeg var vel litt distre, nei nå sannelig! De flyttet vel tvers over der den skateshappa var før. Nå kommer det tilbake til meg gitt. Skulle hatt en ordentlig grønnsakshandel her ja..
nessie87 Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 De var ne me kiwi, så vart det pusset opp og var da i hovedetasjen men nå har de fått et splitter nytt lokale nede der Princess? var. :-) Ja vi ha trengt en skikkelig grønnsakshandler her i byen!
Scherbatsky Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Ålesund trenger litt oppussing generelt, tenker jeg. Og da mener jeg ikke det idiotiske glasset utenpå rådhuset (also known as: the dumbest idea yet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå