AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Jeg er alenemor og lurer på om jeg skal utdanne meg innenfor helsevesenet. Men jeg er usikker på om det er mulig å få jobb i helsevesenet som ikke krever at man må jobbe kvelder og helger? Eller er dette helt urealistisk å tro at man kan finne en slik jobb?
Marteh Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Jeg studerer vernepleier og har tenkt enten å jobbe i skolesektoren, barnehage eller i aktivitetstilbud til utviklingshemmde. Dette er som regel alltid på dagtid - og ikke helg:)
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Helsevesenet er en kvinnedominert arena, hvor de aller fleste nok har de samme ønskene som deg. Svært mange av jobbene er heller ikke fulltidstillinger, dermed må en ta på seg ekstra. Noe som gjør at jobben blir uforutsigbar. Ingenting er umulig, men å unngå helgejobing innen helsevesenet blir nok ikke lett. Lykke til med valget og jobb senere.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Det er helt klart mulig, men det er sikkert mange som vil ha slike stillinger.
Maneo Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Jeg er vernepleier og jobber på skole. Har ferier og kun dagtid. :-)
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Jeg er vernepleier og jobber på skole. Har ferier og kun dagtid. :-) TS her: Takk for svar alle sammen:) Maneo: Høres ut som du har en grei jobb. Trives du? Vet du om det er vanskelig å få en jobb som vernepleier innenfor skolen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå