Gjest Karm a Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/john-zack-911/slash-neck-lace-dress-911011-29/ Har bestilt denne kjolen, siden jeg alltid går med svarte kjoler. Svart er fint, og er i min comfort sone, men begynner å bli ganske lei. Men var denne egentlig fin, eller er blåfargen too much?
Gjest Badabing Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Jeg synes mange klesplagg i den fargen kan være veldig fine, men her var det heller stoffet (muligens kombinert med den fargen) jeg ikke likte så innmari godt.. Kan selvfølgelig bli annerledes på.. 1
Gjest BamseB Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Til å være et plagg ment for offentligheten så var det lite ved den kjolen som var "too much"
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Veldig fin, syns jeg men hvis du har veldig lys hud, så kan blåfargen li litt voldsomt, kanskje?
Vianne Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Jeg tror at om du styler den og deg selv riktig, så kan det bli smashing. Jeg kan godt like sånne kjoler, men cluet er å ikke gjøre den for "billig". Tenker at sminken bør holdes mer enkel, og fint tilbehehør, men ikke for mye da kjolen gjør så mye i seg selv.
Candygirl Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Synes den var fin jeg har den selv i svart, bruker for det meste svarte klær, men har også en del klesplagg i den blåfargen.
mgirlie Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Kjola var fin den, men for blå for min del, jeg ville heller gått for den svarte eller hvite..
challenger Skrevet 22. mars 2012 #8 Skrevet 22. mars 2012 Rålekker så fremt du har kropp til å bære kjolen! Slike kjoler passer best til slanke jenter:)
Gjest Karm a Skrevet 22. mars 2012 #9 Skrevet 22. mars 2012 Rålekker så fremt du har kropp til å bære kjolen! Slike kjoler passer best til slanke jenter:) Jeg er slank, men ingen pipestilk. Har hofter og pupper.
Gjest Karm a Skrevet 22. mars 2012 #10 Skrevet 22. mars 2012 Veldig fin, syns jeg men hvis du har veldig lys hud, så kan blåfargen li litt voldsomt, kanskje? Er det ikke ennå verre med blek hud mot svarte klær?? Jeg vurderte å bestille den i hvit, men synes det blir så bryllupssaktig og litt for mye sommerstil.
Gjest scorpius Skrevet 22. mars 2012 #11 Skrevet 22. mars 2012 Synes fargen var veldig fin Men har blitt litt lei av den type kjole. Er litt oppbrukt, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #12 Skrevet 22. mars 2012 jeg syns den var for kort og ser litt billig ut..
synnesynne Skrevet 22. mars 2012 #13 Skrevet 22. mars 2012 den var fin, men ikke helt min stil:) jeg har likte disse sommerkjolene her kjole 1 kjole 2 Gleder meg til sommer
Gjest Eline4 Skrevet 22. mars 2012 #14 Skrevet 22. mars 2012 Jeg synes den var kjempefin jeg. Både fargen, og kjolen i seg selv. Med gule accessories(sko, eventuelt en veske) så hadde nok det blitt smashing både med og uten sminke
elizane Skrevet 22. mars 2012 #15 Skrevet 22. mars 2012 Syns den er veldig fin. Go for it! Har en nesten lik i svart, bare med åpen rygg. Hadde til enkelt glatt hår og ikke annet tilbehør enn chandelier øredobber i turkis.
Cho Kon It Skrevet 22. mars 2012 #16 Skrevet 22. mars 2012 Hvilken hårfarge har du? Ser for meg at den vil passe bedre til en brunette enn en blondine. Men kjolen var veldig kul!
smalls Skrevet 22. mars 2012 #17 Skrevet 22. mars 2012 Fin kjole, men jeg synes blå fargen ble for sterk.
Gjest just words Skrevet 22. mars 2012 #18 Skrevet 22. mars 2012 Å herlighet den var kjempe stilig, men nå elsker jeg litt farger og da, kan hende det har noe med det å gjøre, synes i alle fall den var veldig sexy og flott figur på den.. og fargen var rå. Uten å blunke vil jeg si go for it (å alltid holde seg til comfort sone er for pyser)…
Gjest Karm a Skrevet 22. mars 2012 #19 Skrevet 22. mars 2012 Å herlighet den var kjempe stilig, men nå elsker jeg litt farger og da, kan hende det har noe med det å gjøre, synes i alle fall den var veldig sexy og flott figur på den.. og fargen var rå. Uten å blunke vil jeg si go for it (å alltid holde seg til comfort sone er for pyser)… Hehe, enig med deg. Er jo nettopp derfor jeg bestilte den. Totalt ut av min comfort sone, men synes selvsagt ikke den var stygg (ellers hadde jeg jo aldri bestilt den!).
Gjest Karm a Skrevet 22. mars 2012 #20 Skrevet 22. mars 2012 Hvilken hårfarge har du? Ser for meg at den vil passe bedre til en brunette enn en blondine. Men kjolen var veldig kul! Har likens farge på håret som modellen, og omtrent samme hudtone, kanskje litt blekere enn henne. Men der finnes jo solpudder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå