skrue Skrevet 22. mars 2012 #1 Del Skrevet 22. mars 2012 Lurer litt på å henge opp noen ampler denne sommeren. Men, når jeg tenkte på dette så vet jeg at det finnes poser som gjør noe av det samme. Altså en pose med sterke hemper og hull nedover posen der man kan stikke inn det som skal vokse og gro. Hensikten er at hele posen skal dekkes til slutt. Er det noen som vet hva dette heter? Er helt blank akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletuss87 Skrevet 22. mars 2012 #2 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg er usikker på hva det heter, men du kan bare forklare deg på hagesenteret da, eller hvor du skal kjøpe det. De skjønner nok hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2012 Hmm. Spørsmål nr 2 ville ha vært hvor dette selges. Jeg har nemlig aldri sett slikt på noe hagesenter Men, jeg vet altså at det eksisterer. Mulig man må dra til et gartneri el. som ikke er endel av de store kjedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 22. mars 2012 #4 Del Skrevet 22. mars 2012 flower pouches heter de på engelsk! http://www.flower-pouch.com/Instruction.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 22. mars 2012 #5 Del Skrevet 22. mars 2012 http://www.ebay.com/itm/Als-Flower-Pouch-5-Hanging-Bags-Pouches-SHIP-FREE-/250624482279?pt=Planters_Pots&hash=item3a5a621be7#ht_1604wt_905 se her! Jeg fant til deg! Og de shipper worldwide! Hmmmmm kansje jeg skal bestille noen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Der har vi den ja. Jeg fant nettopp ut selv at å søke etter "vertical growing bags" gir mange resultater. Kan godt se for meg en pose med jordbærplanter hengende i solveggen Endret 22. mars 2012 av skrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Da har jeg søkt litt med og har kommet fram til at på norsk heter det "plantepølse" (hva ellers...). Har funnet et norskspråklig nettsted, http://www.zimtrade.no , som selger dette. Se i utstyrsdelen i vårkatalogen Endret 22. mars 2012 av skrue 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 23. mars 2012 #8 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Da har jeg søkt litt med og har kommet fram til at på norsk heter det "plantepølse" (hva ellers...). Har funnet et norskspråklig nettsted, http://www.zimtrade.no , som selger dette. Se i utstyrsdelen i vårkatalogen Tøfft. Endret 23. mars 2012 av lillevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #9 Del Skrevet 23. mars 2012 Lurer litt på å henge opp noen ampler denne sommeren. Men, når jeg tenkte på dette så vet jeg at det finnes poser som gjør noe av det samme. Altså en pose med sterke hemper og hull nedover posen der man kan stikke inn det som skal vokse og gro. Hensikten er at hele posen skal dekkes til slutt. Er det noen som vet hva dette heter? Er helt blank akkurat nå. Et tips. Du kan bruke hva som helst. Doble bæreposer,doble søppelsekker. Da bestemmer du str. selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 23. mars 2012 #10 Del Skrevet 23. mars 2012 Et tips. Du kan bruke hva som helst. Doble bæreposer,doble søppelsekker. Da bestemmer du str. selv Jeg tenkte på dette faktisk, men så for meg med mye vanning så vil all den tunge jorda slite gjennom og lage hull på bunnen. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Et tips. Du kan bruke hva som helst. Doble bæreposer,doble søppelsekker. Da bestemmer du str. selv Ja, det er klart. Men man skal passe på at posen har sterke hemper som tåler mer en 10 kg over tid og at den tåler å stå ute i sole uten å gå i oppløsning. Endret 23. mars 2012 av skrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå