Jens Skrevet 15. januar 2004 #1 Del Skrevet 15. januar 2004 Men seriøst, passer denne hvite jakken best til over bryllupskjolen eller i senga...... http://www.fredericks.com/product.asp?cata...duct%5Fid=91515 Den ser liksom veldig sånn som jeg vil ha ut....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 15. januar 2004 #2 Del Skrevet 15. januar 2004 ingen av delene spør du meg... :o men det er da min mening... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 15. januar 2004 #3 Del Skrevet 15. januar 2004 Syns den var fin... Men spørs om pelsen ikke er for fake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. januar 2004 #4 Del Skrevet 15. januar 2004 Helt ærlg: knallstilig! Jeg hadde på meg lyseblå strutsefjær-jakke til en lyseblå ballkjole før jul, og fikk masse skryt! Den så veldig lik ut, bare lyseblå. Kan gjerne sende deg en pm med bilde hvis du lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 15. januar 2004 Jaaa!!!Popelka kan du ikke sende meg det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. januar 2004 #6 Del Skrevet 16. januar 2004 Søte snille Jens, siden du spør......... Den passer nok aller best i senga :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 16. januar 2004 #7 Del Skrevet 16. januar 2004 Stilig! :D Men skulle du ikke ha noe for å holde varmen når du er ute? Dette er jo bare fjær, er nok lite varme i den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 16. januar 2004 ja, ja.........takk for svar ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zala Skrevet 16. januar 2004 #9 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg synes den var kjempestilig. Jeg arvet en slik som likner, av min farmor. Den er av strutsefjær. Ganske orginalt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. januar 2004 #10 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg syntes den var kul da jeg tenkte litt bort fra den rosa trusen liksom.. men den kan du da ha over en kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. januar 2004 #11 Del Skrevet 16. januar 2004 Jens, nå har jeg sendt deg et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå