Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater skal bort i helga til noen kamerater. Jeg har ikke sett ham på over 1 uke, nesten 2, pga skole/jobb. Kjenner jeg lengter noe veldig etter ham. Så spurte jeg om han ville komme til meg neste uke, jeg kunne lage mat til ham osv. "Vi ser det an" var svaret jeg fikk. Jeg har lyst til å glede meg, men nå blir jeg usikker og har faktisk litt lyst til å droppe hele greia.. Det virker ikke akkurat som han er interessert. Han sier han er det, men han kan aldri lage en avtale med meg i god tid. Og da føler jeg at jeg er andrevalget hans.

Hva synes dere jeg skal gjøre? Vi er 25.

Videoannonse
Annonse
Gjest Is_te
Skrevet

Gi beskjed om at du faktisk trenger å vite, så du evt. kan legge andre planer.

Hvis han ikke kan gi et svar, så hadde jeg trukket konklusjonen om at han kanskje ikke var så intr...

Ikke bli en dørmatte.

• Liker 3
Skrevet

Vel, det er ikke alle som klarer å planlegge langt frem i neste uke allerede. Så du får spør igjen når det nærmer seg. "Hei, middag hos meg på tirsdag, klokka 20?".

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han spiller htg. Enig med Is_te, si det rett ut.

Gjest BamseB
Skrevet

Vel, det er ikke alle som klarer å planlegge langt frem i neste uke allerede. Så du får spør igjen når det nærmer seg. "Hei, middag hos meg på tirsdag, klokka 20?".

Burde det være nødvendig?, er han interessert så burde han jo lyse opp når han får en slik forespørsel...

Jeg digger kvinner som kan å lage mat :D

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han jeg dater skal bort i helga til noen kamerater. Jeg har ikke sett ham på over 1 uke, nesten 2, pga skole/jobb. Kjenner jeg lengter noe veldig etter ham. Så spurte jeg om han ville komme til meg neste uke, jeg kunne lage mat til ham osv. "Vi ser det an" var svaret jeg fikk. Jeg har lyst til å glede meg, men nå blir jeg usikker og har faktisk litt lyst til å droppe hele greia.. Det virker ikke akkurat som han er interessert. Han sier han er det, men han kan aldri lage en avtale med meg i god tid. Og da føler jeg at jeg er andrevalget hans.

Hva synes dere jeg skal gjøre? Vi er 25.

Du er herved dumpet. "Vi får se det an" = under middels interessert.

Om han eller hun er genuint interessert i deg vil de møtes uten å nøle, og om timeplanen er booket, så vil de lage plass for deg uansett. Så enkelt er det i grunnen.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Gjest finurlig
Skrevet

Om han eller hun er genuint interessert i deg vil de møtes uten å nøle, og om timeplanen er booket, så vil de lage plass for deg uansett. Så enkelt er det i grunnen.

Signerer den.. Ville ikke kastet bort mer tid på ham.

Skrevet

Hm. Da var jeg i et forhold med en mann som ikke var genuint interessert.. i 4 år.

:fnise:

Gjest BamseB
Skrevet

Hm. Da var jeg i et forhold med en mann som ikke var genuint interessert.. i 4 år.

:fnise:

Ser deg og høyner med 1 år og tre måneder!!!

Gjest Is_te
Skrevet

Nja, er man opptatt så er man opptatt. Men det er noe annet hvis personen faktisk ikke har planer og ikke bryr seg om å ta seg tid.

Jeg setter pris på at kjærsten min har andre planer enn bare å være sammen med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...