Gå til innhold

Sex i dusjen- hvilke stillinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke stillinger bruker dere egentlig i dusjen? Har så liten dusj her hjemme, så klarer ikke å se for meg hvordan jeg og kjæresten skal kunne ha sex der?! :fnise: Men alle skryter jo sånn av sex i dusjen, så vil jo prøve :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke stillinger bruker dere egentlig i dusjen? Har så liten dusj her hjemme, så klarer ikke å se for meg hvordan jeg og kjæresten skal kunne ha sex der?! :fnise: Men alle skryter jo sånn av sex i dusjen, så vil jo prøve :)

Har du kabinett? I så fall blir vet vel for trangt ja. Vi har bare gulvet og et forheng. Har sex sånn ca stående begge to, jeg lener meg bare litt frem, og etterhvert når det blir så godt for meg at jeg nesten ikke klarer stå på beina så holder han meg oppe under låra liksom. Hvis noen skjønte det? :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare ei brukbar stilling i dusjen og det er mannen oppreist mens kvinnen står på kne!

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare ei brukbar stilling i dusjen og det er mannen oppreist mens kvinnen står på kne!

Det var da fælt så bastant.. vi bruker aldri den. får ikke plass til det, og dessuten vil jeg ikke bli spylt med vann i ansiktet mens jeg står der.

Skrevet

Har ikke kabinett nei, men syns likevel det blir trangt! Har sånne dører rett på gulvet :)

Skrevet

Stående doggy? ;)

• Liker 1
Skrevet

Stående doggy er den vanligste her, men det er en fordel at dama ikke er alt for lav da. Ellers kan man ta feks stående misjonær (?) hvor mannen holder deg oppe, deilig!! ;)

Skrevet

quote name='AnonymBruker' timestamp='1332406862' post='10676338']

AnonymBruker
Skrevet

Stående doggy

• 10 år senere...
Skrevet

Har hatt sex med en gutt i dusjen en gang . Da sugde vi hverandre på tur mens man satt på kne / stående ble sugd. Også knullet man hverandre i doggy på tur inntil veggen . 

Anonymkode: a0523...c46

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...