meelissa Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Hvilke stillinger bruker dere egentlig i dusjen? Har så liten dusj her hjemme, så klarer ikke å se for meg hvordan jeg og kjæresten skal kunne ha sex der?! Men alle skryter jo sånn av sex i dusjen, så vil jo prøve
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Hvilke stillinger bruker dere egentlig i dusjen? Har så liten dusj her hjemme, så klarer ikke å se for meg hvordan jeg og kjæresten skal kunne ha sex der?! Men alle skryter jo sånn av sex i dusjen, så vil jo prøve Har du kabinett? I så fall blir vet vel for trangt ja. Vi har bare gulvet og et forheng. Har sex sånn ca stående begge to, jeg lener meg bare litt frem, og etterhvert når det blir så godt for meg at jeg nesten ikke klarer stå på beina så holder han meg oppe under låra liksom. Hvis noen skjønte det?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Det er bare ei brukbar stilling i dusjen og det er mannen oppreist mens kvinnen står på kne!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Det er bare ei brukbar stilling i dusjen og det er mannen oppreist mens kvinnen står på kne! Det var da fælt så bastant.. vi bruker aldri den. får ikke plass til det, og dessuten vil jeg ikke bli spylt med vann i ansiktet mens jeg står der.
meelissa Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2012 Har ikke kabinett nei, men syns likevel det blir trangt! Har sånne dører rett på gulvet
Maus Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Stående doggy er den vanligste her, men det er en fordel at dama ikke er alt for lav da. Ellers kan man ta feks stående misjonær (?) hvor mannen holder deg oppe, deilig!!
Crazyparrotwoman Skrevet 22. mars 2012 #8 Skrevet 22. mars 2012 quote name='AnonymBruker' timestamp='1332406862' post='10676338'] Det er bare ei brukbar stilling i dusjen og det er mannen oppreist mens kvinnen står på kne!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #10 Skrevet 19. oktober 2022 Har hatt sex med en gutt i dusjen en gang . Da sugde vi hverandre på tur mens man satt på kne / stående ble sugd. Også knullet man hverandre i doggy på tur inntil veggen . Anonymkode: a0523...c46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå