AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Jeg så nettopp i speilet at jeg har fått litt strekkmerker *panikk* Jeg har spist skikkelig usunt i nesten to mnd. Overspising og null trening, og har selvsagt gått opp i vekt, så det at jeg har fått strekkmerker burde vel egentlig ikke komme som et så stort sjokk, men... Er det noe jeg kan gjøre raskt for å unngå at huden skal "sprekke" mere? Jeg skal ihvertfall dra på trening i morgen og starter også med psmf http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/ Dette er skikkelig krise! Kan ikke risikere å få flere merker! :(
Gjest *Maja* Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Det er dessverre ikke noe å gjøre med strekkmerker. Noen har anlegg for det, andre ikke. En er selvsagt mer utsatt om en legger på seg mye over en kort periode, da huden ikke rekker å strekke seg sakte, men sikkert. Derfor mange gravide får strekkmerker på magen etc. I ditt tilfelle er lurt at du endrer livsstil som du er i ferd med å gjøre. Om du ikke legger på deg mer så burde du heller ikke utvikle mer strekkmerker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå