Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter kalenderen hadde jeg eggløsning rundt 3.Mars +- Vi hadde samleie de dagene og ellers også da. Men 8.Mars kom det blødninger, det varierte veldig mellom noe brunt og vanlig bare svakt farget friskt blod. Det kom i en liten stund også stoppet det helt opp i noen timer og kom igjen, sånn foregikk det i nesten fem dager. Jeg skulle hatt mensen rundt 14.Mars og min mens kommer punktlig og varer i en uke med kraftige blødninger og da får jeg mens smerter to tre dager før, det fikk jeg ikke denne gangen. Men det kom på dag 2 noen kraftige tak i underlivet som gjorde at jeg ikke klarte å stå oppreist. Den dagen hvor mensen skulle ha kommet, hendte det ingen ting. Forrige svangerskap testet jeg positivt i etter uke fem en gang, og streken var ikke så veldig sterk. Har tatt en test for 1,5 uker siden og den var neg. Nå i ettertid har jeg slitt med smerter nede i ryggen, er trøtt hele tiden og små kvalm. Er snart fire år siden jeg var gravid så husker ikke alt som det var da.. Men takk for svar :) Bruker ikke prevensjon heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være hormonkluss og syklusen som er på tur, og det kan være graviditet. Det er ikke så mye annet å gjøre enn å ta en ny test. Er den negativ venter du på mensen, dukker ikke mensen opp innen noen uker tar du en ny test eller bestiller en legetime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...