AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Etter kalenderen hadde jeg eggløsning rundt 3.Mars +- Vi hadde samleie de dagene og ellers også da. Men 8.Mars kom det blødninger, det varierte veldig mellom noe brunt og vanlig bare svakt farget friskt blod. Det kom i en liten stund også stoppet det helt opp i noen timer og kom igjen, sånn foregikk det i nesten fem dager. Jeg skulle hatt mensen rundt 14.Mars og min mens kommer punktlig og varer i en uke med kraftige blødninger og da får jeg mens smerter to tre dager før, det fikk jeg ikke denne gangen. Men det kom på dag 2 noen kraftige tak i underlivet som gjorde at jeg ikke klarte å stå oppreist. Den dagen hvor mensen skulle ha kommet, hendte det ingen ting. Forrige svangerskap testet jeg positivt i etter uke fem en gang, og streken var ikke så veldig sterk. Har tatt en test for 1,5 uker siden og den var neg. Nå i ettertid har jeg slitt med smerter nede i ryggen, er trøtt hele tiden og små kvalm. Er snart fire år siden jeg var gravid så husker ikke alt som det var da.. Men takk for svar Bruker ikke prevensjon heller.
Athene Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Kan være hormonkluss og syklusen som er på tur, og det kan være graviditet. Det er ikke så mye annet å gjøre enn å ta en ny test. Er den negativ venter du på mensen, dukker ikke mensen opp innen noen uker tar du en ny test eller bestiller en legetime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå