AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Hei Jeg kjøpte aluminiumklorid på apoteket for noen dager siden, men har ikke klart å bruke det enda fordi kula sitter helt bom fast! Jeg har prøvd alt jeg kan for å få løsna den, men det nytter ikke. Jeg har også prøvd det med vann som det sto på flaska at man skulle gjøre. Ikke det heller hjalp. Er det noen som har noen forslag på hvordan man kan få løsna kula?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Vil det ikke komme masse vann ned i produktet da? Jeg prøvde å skylle kula litt uten å få vann nedi flaska, men kula rikker seg fortsatt ikke.
Katarinaz Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Hmm, kula skal løsne etter å ha vætet den litt. Hos meg satt den også fast når jeg kjøpte den, og stivner litt hvis jeg ikke bruker den på en stund. Men den løsner som oftest hvis jeg bruker varmt vann. Så hvis den ikke løsner i varmt vann anbefaler jeg at du går ned på apoteket og spør om du kan bytte til en annen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå