Gå til innhold

Nå vet jeg hvordan jeg vil ha håret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin frisyre! Kunne tenke meg noe lignende jeg også. Får høre med frisøren, det er jo ikke sikkert jeg kler sånn frisyre. Folk sier jeg ligner på Mette Marit, så jeg bør kanskje kikke på de frisyrene hun har hatt? Hmm...12

Skrevet

Stakkars, hun har jo stort sett bare hatt "rett ned-frisyrer" hun. Men hun hadde vel også en liknende frisyre dagen før bryllupet? Denne var det jeg tenkte på:

Mette-Marit

hjerter_rundt.gif - Bryllupet er 10.august 2002

1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-05-24 08:14 ]

Skrevet

Mette Marit hadde jo en rufsefrisyre på vennefesten de hadde før sitt eget bryllup. Jeg fant bare et pittelite bilde, men dere husker den kanskje?

http://www.fedrelandsvennen.no/multimedia/...21_15193a.pjpeg

Jeg likte faktisk den frisyren, men den er kanskje litt for "sommereng" og uhøytidelig..? icon_smile.gif

Jeg kommer vel forresten også til å kjøre en Märtha-frisyre - såfremt graviditeten ikke gjøre meg trillrund i ansiktet og frisøren sier nei. Dersom man vil ha noen spesiell pynt, må vel denne kjøpes inn på forhånd, ellers tror jeg at mindre blomster passer fint inn som pynt, kanskje brudeslør? (blomsten, ikke pynten!!)

(Endret for å legge til at kanskje jeg skal vente til DAGENS Märtha før jeg bestemmer meg for frisyre!? icon_wink.gif )1212[ Dette Innlegg er endret av: Kame den 2002-05-24 08:27 ]

Skrevet
icon_smile.gif Har brukt en lignende frisyre som den Mette marit har på bildet ved et par anledninger faktisk. Men tror jeg vil ha noe litt mer spennede til bryllupet ja...12
Skrevet

Enig, Augustbrud02, syns den var kjempefin!

Skrevet

Hvor mange skal egentlig ha Mette Marit slør? Og brudebukett med røde - rosa og lysrosa roser? Og Martha frisyre?

Ikke det at det er kjekt med tips, men prøv å finn deres egen stil og da, husk at dere har særtrekk som sikkert er nydelige bare dere lar de få slippe frem icon_smile.gif

..blir jo kjedelig å se alle Martha og Mette Marit bruder tilslutt og..

Skrevet

Enig i at alle bør ha sine egne særtrekk og det skal jeg virkelig ha også. Når det gjelder hår har frisøren ganske frie tøyler egentlig, men jeg er kjempeglad for at jeg fant en frisyre jeg synes var knallfin.

Når det gjelder røde roser og at alle blir like, spiller det ingen rolle for meg om jeg blir en "standard brud", så lenge jeg føler at dette er meg. Jeg synes det er det viktigste på denne dagen, ikke at jeg skal være så anderledes fra alle andre. icon_smile.gif12

Skrevet

Gode tips til frisyrer for oss med kort hår vokser jo ikke akkurat på trær, så det er vel ikke rart at vi synes det er fint når vi ser noe nytt icon_wink.gif

Synes Martha var nydelig jeg, men har ikke hun fått spart til håret ganske mye? Fint når de limer perler på - tips til deg augustbrud er jo at du bruker sølv og glassperler, gjennomsiktige og forskjellige blåfarger er sikkert kjempefint! Dersom du kjøper perler kan frisøren lime de på spenner. Eller du kan ta igjen fargen på brudebuketten din på hårpynt.

Lykke til iallefall !

Skrevet

Takk takk. Har kjøpt inn perler som det kanskje er muligheter for å bruke. Det eneste jeg frykter er at jeg har litt for kort hår for denne frisyren. Vel, fin skal jeg nok bli uansett, det blir vi alle sammen. icon_smile.gif12

Skrevet

Ser ut til at kongelige frisyrer er populære om dagen, og jeg er heller intet unntak... Noen som husker hvordan prinsesse Madeleine hadde håret dagen før kronprins-bryllupet, på festen?

Slik skal jeg også ha det, med masse romantiske krøller i god gammeldags stil....

- bare 8 dager igjen nå - Vi GLÆR oss -12

Skrevet

Atilla: Det er jo litt vanskelig å finne opp kruttet på nytt... Stort sett ALLE bruder leter jo etter en fin frisyre, bukett, kjole og pynt ut i fra andres valg? Det kalles inspirasjon, tror jeg.

Greit nok at Mette Marits slørvalg var nytt, og selv om noen vil kopiere dette, tror jeg dog ikke at de kommer til å ha det like langt, og ligne så veldig på henne...!

Og rosebuketter? Hm, jeg har sett på en del av disse, fordi jeg syntes de var uvanlige. Jeg er mer lei av alle Calla-buntene, for jeg har sett så mange av dem i det siste. Alle ser vi etter forskjellige ting! icon_smile.gif

Selv om jeg så på måten Märtha har satt opp håret sitt, er jeg HELT sikker på at ingen kommer til å kjenne den igjen - det er jo tross alt en ganske så normal oppsatt frisyre, er det ikke?

Når jeg nå engang sitter i frisørstolen, er det nok frisøren som har det endelige ordet - han vet tross alt hva jeg kler, og hva han selv klarer å lage! Kjenner jeg frisøren rett, så blir det neppe sånn som jeg trodde det skulle bli...

Ikke kommer jeg til å likne noe på modellen som har på seg brudekjolen min i brosjyren fra forhandleren. (hjertesukk icon_wink.gif )

Skrevet

Jeg skal ha Mette Marit slør, men når det er sagt så fant jeg ut av det for over to år siden når vi begytne å planlegge bryllupet. Jeg har tom vært så bastant i valget mitt at jeg kun har leitet etter kjoler som kan passe til et sånt slør. Ble rimelig paff da jeg så Mette Marit med sånt slør. Jeg liker ikke tyll slør, så jeg måtte se meg om etter en annen type slør.Slør skulle jeg ha uansett hadde jeg bestemt meg for

Nå hadde MM silketyll, jeg skla ha chiffon.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...