Gå til innhold

Skrekkfilmer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten ser mye på skrekkfilmer, er det noen som vet om noen bra skrekkfilmer ? Helst ikke sånne fra kina/japan. Liker og bli skremt !! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en film, men serie: the river!

Skrevet

jeg fikk litt grøsninger av "the orphanage" den er spansk. de samme som har lagd "Pan's Labyrint". kanskje litt mer ekkel enn skrekk men.

Skrevet

The Orphanage er knall. Anbefaler forøvrig Candyman.

Skrevet

REC syns jeg er jævelig.

Ellers er dette noen av de jeg og kjæresten har sett i det siste som jeg husker navn på(men husker ikke hvem som er bra og ikke):

-The Thing (nyinnspillinga)

-Priest

-The Rite

-The last Exorcism

-The Awekening

-28 Days later

-28 Weeks later

-I Saw the Devil

-Poltergeist

-The Descent

-The Mist

-Let me In

AnonymBruker
Skrevet

The Shining og Silence of the Lambs. Resten sucks :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

-The Thing (nyinnspillinga)

Nei. Nei nei nei nei nei. Bare nei!

Altså, for meg som nordmenn er den digitaliserte "vinterpusten" et stort problem. Det er mer et forstyrrende element enn det er til noen som helst hjelp. Flere ganger legger man merke til at "de kan da ikke puste så rart?". Som når hun kommer frem til romskipet, en gang i begynnelsen av filmen, og stirrer på det. Så holder hun pusten i to-tre minutter, skal vi tro den "vinterpusten". I alle dager?! Hun har gått hardt og plutselig står hun stille og holder pusten i to-tre minutter! Problemet er at de som har laget den "vinterpusten" tydeligvis ikke har den bleikeste anelse om hvordan dette fungerer i virkeligheten.

Der er flere småting som irriterte meg, men jaja. Av meg får filmen terningkast fire av seks. En grei film, men unnvik den og se heller den originale remaken fra 1982. Selv om det er så lenge siden den ble laget så er den helt fenomenal.

Skrevet

Jeg skrev ikke at den er bra. Jeg skrev det er noe av det siste jeg har sett. ;)

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Orphan er kjedelig, du må heller se The Descent med gardinene trukket for, sørg for at det er heelt mørkt, med ingen kjedelige foreldre i huset eller andre "kjedelige" folk, og kun deg og venninnen din!

Ev. kan du se The Sign !!! KJEMPEEKKEL hvis dere tar av aalt av lys, og i tillegg er langt ute på landet og er sånn 16 år gamle.

AnonymBruker
Skrevet

(Klikk på navnene, de er linker til trailere på youtube)

Skrevet

The changeling (1980)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...