Gå til innhold

Noen som har Samsung tv + dvd-spiller?

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Prøver å hjelpe pappa med å sette på dvd per telefon.. Noen som kan hjelpe? Han har på vanlig tv nå, men vet ikke hvilke knapper han skal trykke på på fjernkontrollen :gjeiper:

Det er kun en fjernkontroll som fungerer på begge deler. Forsøker å lese bruksanvisninger på nettet, men blir ikke klokere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er kanskje å få bildet inn på tven? Knappen pleier vel å se ut som en liten tvskjerm, med ei pil som peker inn i den.

Men han fant det kanskje ut av seg selv?

Gjest Badabing
Skrevet

Nei, han fant ikke ut av det, og ikke jeg heller. Foreslo det med source-knapp jeg også, men han mente han ikke hadde det. Men så er det litt vanskelig å stole på han der når han må ha lupe for å se knappene.. ;)

Jeg har hjulpet ham med det før, men det var litt lettere når jeg fysisk kunne trykke og se på kontrollen selv. Jeg mener jeg måtte trykke på to knapper etter hverandre for å få det til, og den ene knappen var vel dvd receiver. Har ikke dvd-spiller selv, så dette er jeg rett og slett helt blank på.

AnonymBruker
Skrevet

Først er det vel source knappen for å finne riktig bilde (skjerm med pil), også må det trykkes på den dvd receiver knappen for å styre dvd-spilleren. Slik fungerer det på mitt samsungsystem. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...