Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at tråden er gammel, men likevel velger jeg å skrive en kommentar. Normaderm er én av de veldig få hudpleieseriene som funker for meg. Nesten alt annet, om det er dyrt, billig, for følsom hud, økologisk, osv osv, blir jeg tørr og stram i huden, og oljete utenpå. Det er veldig vanskelig å kjøpe noe nytt, for beskrivelse og prisnivå gir absolutt ingen indikator på hvordan produktet vil kjennes på min hud. Vichy normaderm for alle penga i et par år nå. Nattkremen er genial, den gjør at begynnende kviser går tilbake og gir meg fin fast hud med frisk glød. Dagkremen er og god for meg og en skjelden vare idet den er for uren og moden hud i ett produkt. Jeg fant denne tråden mens jeg drev og googlet etter hvilket apotek som for tiden har noe 3 for 2 på vichy normaderm. Kunne ikkje la slaktingen stå nærmest uimotsagt.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan love at ingenting har vært verre for huden min enn disse produktene. Hold deg langt unna apoteket når det gjelder hudpleie, de som jobber der kan absolutt ingenting.

Helt riktig.Og ikke bare et de kan ingenting,det også at de vil ingenting,bryr seg ikke,likegyldig .Skuffet over apotekteknikkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...