Gå til innhold

Vanlig pris for en kuvert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Regner med at vi blir nærmere 60 personer i bryllupet, og de aller fleste kommer til middag. Prisen avhenger selvfølgelig av hvor vi bestiller, men ca. hvor mye bør vi regne med at det koster per kuvert for en 3-retters? Og pleier drikkevarer til rettene å være inkludert eller må dette beregnes utenom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bestilte fra catering og betalt litt over 400 kr per kuvert(tror det kanskje ble 410). Hadde drikkevarer selv da, så kan dessverre ikke hjelpe til med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 415 kr for en treretters på restaurant, men med drikke (vinservering, kaffe og kaker) blir det rundt en 6-700 pr .person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bryllupsfest på hotell, så vi måtte kjøpe alkoholen gjennom dem. Middag 600 pr pers og vin ca 400 per pers, så ca 1000 per pers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 550kr pr. pers... Dyrt, men absolutt verdt det :) Drikke hadde vi selv, så det inngikk ikke i prisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ha 4 retters middag og betaler 700 per pers... drikke må vi kjøpe selv.. vi skal være 70 gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde festen på et hotell med 3-retters middag og det hele. Vi regnet med cirka 1000kr per kuvert, men det var med alt av mat og drikke. Selve maten kostet 500kr, men det koster fort litt når man har alkohol i tillegg :)

Vi tok oss råd til det da vi hadde omkring 40 gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beregner du 800-1200 kr per person for aperitiff og snacks/fingermat og 3-retters middag m/drikke får du ingen overraskelser

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi hadde 450 pr pers, drikke holdt vi selv

Søsteren min giftet seg mnd før oss, og hun betalte 2100 pr kuvert, men det kom av at de fikk spesial innportert mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Vi hadde 450 pr pers, drikke holdt vi selv

Søsteren min giftet seg mnd før oss, og hun betalte 2100 pr kuvert, men det kom av at de fikk spesial innportert mat.

Oj!!

Nå ble jeg nysgjerrig! Er det lov til å spørre om hvordan mat dette var? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oj!!

Nå ble jeg nysgjerrig! Er det lov til å spørre om hvordan mat dette var? :sjenert:

Søsteren min giftet seg med en fra Afrika, så de hadde noe kjøtt fra hans region. Aner ikke hva, da jeg ikke var til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, kuverten ble på ca 1500 kr, men da var det inkludert 4-retters middag, drikke (øl, vin og mineralvann) til middagen, fri bar etter middagen, kaffe avec, velkomstdrink (champagne eller eplecider) og frukt. I den frie baren kunne gjestene velge alt fra drinker til whiskey til øl.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...