K.B.E Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Er det folk her som driver med bridge? Jeg har lært det dette skoleåret på folkehøgskolen jeg går på, og har det som valgfag.
Gjest Eurodice Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Er det folk her som driver med bridge? Jeg har lært det dette skoleåret på folkehøgskolen jeg går på, og har det som valgfag. Kortspill som valgfag på skolen? Man skal lese mye rart .
Gjest Spinell Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Kortspill som valgfag på skolen? Man skal lese mye rart . Synes ikke det var så rart, jeg. For det første er det ikke snakk om en offentlig skole, men en folkehøgskole. For det andre er bridge en idrett med internasjonal anerkjennelse, ikke helt ulikt sjakk. Bridge har internasjonale regler, og man kan derfor spille det uavhengig av kultur og annen kunnskap. God hjernetrim er det også Er det verre med bridgeopplæring enn klatring på folkehøgskolen? Jeg skulle ønske jeg kunne bridge "ordentlig". Jeg har såvidt spilt, men da sammen med andre som stadig må utdype ting for meg. (Stakkars dem!)
O'hara Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Bridge er utrolig morsomt!! Og jeg synes det er helt supert at man kan få opplæring i det på skolen. Bridge krever faktisk at man tenker en del, og det hjelper en å holde "de små grå" i sjakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå