Gå til innhold

Hvor mye penger for 2 uker på Kreta?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og min forlovede gifter oss i august, og skal på bryllupsreise til Kreta. På grunn av penger igjen på skatten, er vi endelig ferdig med sparingen til bryllupet og for selve reisen. Nå trenger vi bare penger til oppholdet på reisen, og derfor lurer jeg på om hvor mye penger man burde regne å ha med seg? Jeg har ihvertfall sagt til min kjære at jeg skal kunne kjøpe masse sko, klær, sminke osv, hehe :P jeg har aldri vært i syden, og siden det er bryllupsreise vil vi gjerne ha rikelig med penger som vi på rett og slett bruke på å "digge" oss selv :) Ingenting av maten er inkludert i hotellet våres unntatt frokost. ferien vår er på 2 uker :)

Endret av stineduracell
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å beregne rundt 500 kr per dag, men det er uten shopping, men pleier ikke shoppe så mye i syden da det ikke er så mye av hverken klær, sko eller sminke som faller i min smak:-) Ville heller shoppet sminke på taxfree enn på kreta, kan ikke huske å ha sett noe særlig sminke der!

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å beregne rundt 500 kr per dag, men det er uten shopping, men pleier ikke shoppe så mye i syden da det ikke er så mye av hverken klær, sko eller sminke som faller i min smak:-) Ville heller shoppet sminke på taxfree enn på kreta, kan ikke huske å ha sett noe særlig sminke der!

Mener ikke at jeg skal kjøpe alt på kreta, men da også eventuelt på taxfree og sånt også. Er bedre å ha med seg for mye penger enn for lite, ihvertfall på en bryllupsreise! :)

Skrevet

Beregne kanskje rundt 10 000 kr, så vil jeg tro du har greit med penger til å gjøre hva du ønsker, både når det gjelder shopping og mat. Kan jo hende det er noe spalignende greier eller noe som er kjekt å gjøre når man er på bryllupsreise eller ferie generelt.

Skrevet

Mannen og jeg beregner ca 1000kr dagen i Hellas. Sikkert forskjell på områdene, men der vi reiser holder det lenge...:) er ikke så veldig mye interessant shopping for min del, men vi spiser absolutt alt ute, og sparer ikke på noen ting...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...