AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Kan noen her annbefale med en god concealer til å dekke rødhet og mørke ringer rundt og under øyet? Hvordan påfører man concealer? Jeg har aldri brukt det før,men ser np det trengs virkelig. Håper på svar.
Chocoholic Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har veldig mørke ringer under øynene, og jeg bruker Bobbi Brown corrector under øynene. Denne er noe peach-farget og vil da nøytralisere det blålige/lilla under øynene. Jeg tar på et tynt lag av denne og så "setter" jeg det med et løspudder, da MAC prep+prime. Hvis du ikke har for mørke ringer kan du kommer unna med vanlig concealer, men har du veldig mørke ville jeg gått for en som er nøytraliserende.
Yasi Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Amazing concealer fra Amazing Cosmetics anbefales veldig sterkt fra min side! Har aldri vært borti noe bedre. Concealer skal påføres under øynene, enten ved hjelp av fingrene, kost eller svamp Begynn med et tynt lag, og bygg deg heller oppover dersom du føler at du trenger mer dekkevne Lykke til med valget.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Hvor kan jeg bestille denne yasi og hva koster den? påfører man concealer etter foundation?
Yasi Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Hvor kan jeg bestille denne yasi og hva koster den? påfører man concealer etter foundation? Du kan bestille denne fra skinstore.com. Concealer kan påføres før/etter concealer, alt etter hva du selv foretrekker
Gjest Tigress Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Skin Food Salmon Dark Circle Concealer. Kjempegod! Einaste ulempa er at du må kjøpe han på nett, ebay er venen din! Eg kjøpte min frå ideaseller_kr, det tok to veker og kosta under 60,- per stykk (eg kjøpe båe fargar for å ha ein til sumaren når eg er litt mindre likbleik også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå