Grooo Skrevet 15. januar 2004 #2 Skrevet 15. januar 2004 Jeg leser ingen... Har vel skrevet tre-fire innlegg i dagbøker på det året jeg har vært her, tror ikke jeg har vært inne i dagbøker flere enn de gangene heller...
Chiquita Skrevet 15. januar 2004 #3 Skrevet 15. januar 2004 Jeg leser dagbøkene til de andre moderatorene, til endel av de andre som skriver graviditetsdagbok (Furstina, Zianta, Pia - for å nevne noen). I tillegg så leser jeg noen bryllupsdagbøker (her er vel Tex den soleklare "vinner") Desverre så er jeg ikke så flink til å legge igjen beskjeder i dagbøkene, men jeg leser dem fordi jeg har interesse av det de skriver om *klem*
LilleMy Skrevet 15. januar 2004 #4 Skrevet 15. januar 2004 Jeg leser ingens dagbøker her inne til tross for at jeg har vært medlem en evighet. Skriver ikke dagbok selv heller. Går kun inn på enkelt temaer som "fenger".
Arkana Skrevet 15. januar 2004 #5 Skrevet 15. januar 2004 Nå er jeg ganske ny da, og foreløpig leser jeg ingens dagbok (annet enn min egen da :blunke: ).
Piñacolada Skrevet 15. januar 2004 #6 Skrevet 15. januar 2004 Jeg leser Tex sin, men det er fordi jeg kjenner henne (litt), og er nysgjerrig på hva hun driver med... Dessuten skriver hun meget bra og fengende! :D Har ikke lest hele da.
Pip Skrevet 16. januar 2004 #7 Skrevet 16. januar 2004 Er svært sjeldan inne på dagbøkene. Skriv ikkje sjølv heller... Sjekkar innom Torarin si frå tid til anna, og ellers vert det berre heilt sporadisk.
Barbie Skrevet 16. januar 2004 #8 Skrevet 16. januar 2004 Leser lite eller ingenting. Det hender jeg er innom å legger igjen en hilsen i en bok, men jeg leser aldri noe fra den aktuelle dagboka.
Tjorven Skrevet 16. januar 2004 #9 Skrevet 16. januar 2004 De jeg leser fast er lmari sin og *Meg* sin. Ellers har jeg noen andre jeg titter i innimellom. Følger med på de to dagbøkene, fordi det er folk jeg har litt ekstra kontakt med her inne.
bippbipp Skrevet 16. januar 2004 #10 Skrevet 16. januar 2004 Har 3 dagbøker jeg ofte besøker, men stikker også innom andres dagbøker hvis jeg føler for det.
Ingeborg Skrevet 16. januar 2004 #11 Skrevet 16. januar 2004 Jeg er fast leser og kommentator/maser i dagboka til Imari, og i en hel haug med bryllupsdagbøker: Tex, Chiquita, Cappo (ikke så ofte), Arwen, Marte, Leya og R.E. for å nevne noen. Så popper jeg innom dagbøkene til Anafugia og Tjorven nå og da, og noen til.
Tusenfryd Skrevet 16. januar 2004 #12 Skrevet 16. januar 2004 Jeg leser mer enn jeg skriver... Men det hadde vært veldig fint om alle leste og skrev masse hyggelig og morsomt i min dagbok da...
Bergenspike Skrevet 16. januar 2004 #13 Skrevet 16. januar 2004 Jeg leser Bluebird sin dagbok fordi jeg kjenner henne. Ellers titter jeg innom andre dagbøker helt tilfeldig.
Gjest Joanna Skrevet 16. januar 2004 #14 Skrevet 16. januar 2004 Er (tro)fast leser av dagbøkene til Klips, lmari og Étoile. Titter av og til innom hos Jolie, Camelia, Væren, Tusenfryd og Tristessa også.
Orthia Skrevet 16. januar 2004 #15 Skrevet 16. januar 2004 Har (foreløpig) hverken lest eller skrevet i noens dagbok.
Arwen Skrevet 16. januar 2004 #16 Skrevet 16. januar 2004 Leser mest bryllupsdagbøker for tiden. Er heller ikke flink til å si fra at jeg har vært der. Skal skjerpe meg :D
Gjest Hilde K S Skrevet 16. januar 2004 #17 Skrevet 16. januar 2004 Det blir litt lite dagboklesing etter at jeg la ned min egen. Før det hadde jeg mange faste jeg leste i hver dag. Nå dropper jeg innom alle dere en gang i blant og det hender at jeg skriver noe. Jeg hadde en svangerskapsdagbok her og de som var der da jeg startet den, følger jeg med for å se når dere føder og hvordan det går ellers. Men til alle mine tidligere dagbokvenner; en god klem og husk at selv om jeg ikke alltid skriver noe, så vet jeg jo hvem dere er og savner dere litt innimellom!
Gjest Madley Skrevet 16. januar 2004 #19 Skrevet 16. januar 2004 Jeg leser vel også mer enn jeg skriver. Det blir bare sånn.. :oops: Men leser i Ingeborg sin, Popelka, Tex, Midnattsol, Arwen, Chiquita, hmmm..ja det er flere, det vet jeg..men så var det denne korttidsminneforeningen da...
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2004 #20 Skrevet 16. januar 2004 Jeg leser fast i Skusla, Midnattsol, Diva, lmari, monja, aricept og Eowyn sine dagbøker, og så pleier jeg å titte innom i noen andre, men uten å legge igjen noen hilsner. K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå