AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Jeg venter spent på om jeg får tilbakebetaling av skatt, eller ei. Lurer på om noen vet når den kommer i posten, eller om noen allerede har fått den? Jeg aner ikke hvordan man finner den på nett, og det virket veldig vanskelig?
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 er ikke så vanskelig på nett nei, men nettsiden er stengt på grunn av dette: https://www.nav.no/stillinger/stilling?ID=2739651
Tussilago_2 Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 både jeg og mannen fikk i går (bor i Oslo)
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Skrevet 21. mars 2012 Kom i posten til meg igår. Gå inn på skatteetaten.no og trykk på lenken "sjekk, endre eller levere selangivelsen her". Det er i utgangspunktet veldig enkelt, om severen ikke er nede :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #5 Skrevet 21. mars 2012 Jeg kjenner noen som fikk i går, men jeg har ikke fått den ennå. De er vel på vei ut regner jeg med.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 er ikke så vanskelig på nett nei, men nettsiden er stengt på grunn av dette: https://www.nav.no/stillinger/stilling?ID=2739651 Pga stillingsannonse? 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 både jeg og mannen fikk i går (bor i Oslo) Jeg også bor i Oslo. Tror du de sender det ut alfabetisk etter etternavn? Jeg har etternavn på G. Eller sendes det ut etter postnr? Jeg har 07** postnr.
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. mars 2012 #8 Skrevet 21. mars 2012 Pga stillingsannonse? de har ikke teknisk prosjektleder/teknisk ansvarlig på Altinn 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #9 Skrevet 21. mars 2012 Jeg kjenner noen som fikk i går, men jeg har ikke fått den ennå. De er vel på vei ut regner jeg med. Ja, alle har nok fått det innen helgen, for da er det hæla i taket eller sparing på gang :gjeiper: 1
sophiaM Skrevet 21. mars 2012 #10 Skrevet 21. mars 2012 Fikk den i går, rett etter jeg hadde vært inne og sjekka den ute på nett. Der kommer du ikke inn for tiden da..
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #11 Skrevet 21. mars 2012 Jeg også bor i Oslo. Tror du de sender det ut alfabetisk etter etternavn? Jeg har etternavn på G. Eller sendes det ut etter postnr? Jeg har 07** postnr. Det er nok helt tilfeldig hvem som får den først.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #12 Skrevet 21. mars 2012 Jeg også bor i Oslo. Tror du de sender det ut alfabetisk etter etternavn? Jeg har etternavn på G. Eller sendes det ut etter postnr? Jeg har 07** postnr. Postomdelingene har vel mottatt de fleste av selvangivelsene nå. Når det gjelder selvangivelsen, så har Posten flere dager på seg på å levere ut alle brevene, og det er derfor noen får de tidlig mens noen får de sent. Regner med det varierer hvordan brevene ligger, men da jeg sorterte post lå selvangivelsene i alle fall etter gateadresse.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #13 Skrevet 21. mars 2012 Postomdelingene har vel mottatt de fleste av selvangivelsene nå. Når det gjelder selvangivelsen, så har Posten flere dager på seg på å levere ut alle brevene, og det er derfor noen får de tidlig mens noen får de sent. Regner med det varierer hvordan brevene ligger, men da jeg sorterte post lå selvangivelsene i alle fall etter gateadresse. Så de som har gateadr. på A får først? Jaja, da kan det hende den dukker opp i morgen - det blir spennende!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #14 Skrevet 21. mars 2012 de har ikke teknisk prosjektleder/teknisk ansvarlig på Altinn Selv om de sliter litt teknisk er de virkelig ikke SÅ dumme, tror du vel? :roll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå