-Therese Skrevet 21. mars 2012 #1 Skrevet 21. mars 2012 Hei! Før hadde jeg ganske store øyenbryn, naturlig mørke, som var mer som "vannrette" - de hadde ikke noen naturlig fin bue, eller form på noen måte. Jeg bestemte meg for å nappe dem, og begynte med dette for omtrent to år siden. Ettersom de som sagt på langt nær hadde noen form, prøvde jeg å nappe dem så de skulle få den fine buen som de fleste vil ha, men jeg fikk det aldri helt til. En stund hadde jeg likevel litt fine bryn, men bestemte meg for å nappe dem litt til likevel, og nå er de blitt veldig overnappet. Jeg sminker dem med øyenskygge hver dag, så de ikke skal se alt for ille ut, men uten sminke er det absolutt ikke noe pent syn. Jeg har ett arr på venstre øyenbryn, omtrent der "knekken" skulle vært, der det ikke vokser hår. Dette gjør det også vanskelig å skulle få dem til å bli fine. Er det noen som har noen tips?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #2 Skrevet 21. mars 2012 Ønsker du å rette på det så bør du dra til en frisør og be de om å gjøre det.
pinar Skrevet 21. mars 2012 #3 Skrevet 21. mars 2012 La de vokse ut (der det er mulig), og form dem med skygge og kost. Ikke blyant, det blir fort litt hardt. Fyldige bryn er langt penere enn overnappede. Og rammer inn ansiktet mye bedre.
The Rebs Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Bruk Neu Lash! Dette produktet virker både på vipper og bryn. Etter å ha lest masse positive omtaler om det rundt om kring på nett, bestemte jeg meg for å prøve det. Nå etter 2-3 ukers bruk har jeg fått fyldige vipper, har ikke lenger behov for maskara. Anbefales!
Gjest BabyBlue Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Ah... jakten på bryn med den perfekte bue/knekk eller fasong. Det er døden for de fleste øyenbryn, noe jeg dessverre ikke skjønte før jeg også hadde overnappet selv Det jeg gjorde var å legge pinsetten helt fra meg, også sparte jeg ut i flere måneder. Det var hardt, og det var lite lekkert, men det hjalp! Da jeg hadde fått ønsket hårmengde var det bare å forme det som jeg ønsket, og nå er jeg endelig fornøyd med de. Det som hjalp veldig på meg var å smøre de inn med litt castorolje før jeg la meg om kveldene, det satte fart på prosessen. Jeg anbefaler deg å spare, for så å få de nappet hos en salong med bra rykte =) Hvis du napper de feil igjen etter å ha spart de ut kan jeg forsikre deg om at du kommer til å rive deg i håret av frustrasjon
icec Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Jeg tar biotin vitaminer hver dag og massérer inn castor olje på brynene før jeg legger meg. Hårene vokser ut igjen fort som fff :D
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 dra til en hudpleier,få nappet og farget dem:)
-Therese Skrevet 28. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2012 Tusen takk! Veldig mange gode svar her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå